Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
al die willen te kap'ren varen....
Collapse
X
-
-
Re: al die willen te kap'ren varen....
Mijn opmerkingen:
- De bewegings-onscherpte in de letters trekt nogal aandacht
- behoorlijk centraal onderwerp
- storende hengels (als de boot het onderwerp is)
- storende boot (als de hengels het onderwerp zijn)Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
-
Heb je die onscherpte van de boot ook op het origineel. Kunnen we ergens het origineel zien, of opsturen baetensrobby@hotmail.com.
Onderwerp, boot of hengels. Aangezien we tegenwoordig met de titel van de foto geen rekening moeten mee houden vind ik dat hier de hengels en de boot 1 geheel vormen.
Op de boot staat zo'n typisch motor, gebruikt door de vissers.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam0706 Bekijk berichtHallo RikH,
onscherpte is er zeker en vast. Rond de letters was echter een grijze rand.
Maar bedankt voor je reactie.
Er is duidelijk iets gebeurd bij het bewerken en of het rezisen van de foto voor ze is gepost.
Origineel is niet vlijmscherp maar is zeker ook niet onscherp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtIk heb het origineel gezien en daar is niets mis mee.
Comment
-
-
(zullen mannen met baarden zijn.)
ga mee met comment van FestinaLente.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtKan goed zijn, maar 't origineel staat hier niet. Deze is duidelijk onscherp, maar ik mis ook compositie. Waarom niet wat meer omgeving en diepte erbij. Een beetje dezelfde commentaren als de vorige keer dus...
Comment
-
hebben die vissers baarden?
Ik zie maar 2 hengels het zouden er 4 moeten zijn 1:Jan 2:Piet 3:Joris 4:Korneel
nu serieus: leuke foto misschien wel wat onscherp maar laat je niet de grond in boren door al die andere mannen met baarden. Hun raad is meestal van goud maar je moet ook je eigen stijl blijven volgen en als een foto volgens jezelf mooi is is dat voor jezelf meestal voldoende
Comment
-
-
Als ik scherpte en compo buiten beschouwing hou, verkies ik zw/w versie. Geeft een mooi oud sfeertje.
Maar dan moet je wel een minder centrale compositie hebben, meer scherpte enz.
@ Robby: sinds wanneer mag men foto's van een ander plaatsen ? Ik dacht dat jij de sticky's vanbuiten kende.
groetenhttp://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht@ Robby: sinds wanneer mag men foto's van een ander plaatsen ? Ik dacht dat jij de sticky's vanbuiten kende.2.5. Geen foto’s in het onderwerp van een ander.
Plaats géén (andere) foto's in een onderwerp dat iemand anders heeft gestart, anders haal je de aandacht weg van de foto's geplaatst door de onderwerpstarter en dat kan leiden tot conflictsituaties. Bewerkingen plaatsen van foto's van de onderwerpstarter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft), mag natuurlijk wel.
Comment
Comment