Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

al die willen te kap'ren varen....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: al die willen te kap'ren varen....

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Duidelijk toch...
    Allee dat is de eerste keer dat er iemand een foto aanpast of veranderd van de TS.
    En ze kunnen niet lezen ook
    "Plaats géén (andere) foto's in een onderwerp dat iemand anders heeft gestart, anders haal je de aandacht weg van de foto's geplaatst door de onderwerpstarter en dat kan leiden tot conflictsituaties. Bewerkingen plaatsen van foto's van de onderwerpstarter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft), mag natuurlijk wel. "
    Natuurlijk heb ik een persoonlijke foto geplaatst. Ik heb natuurlijk de pech dat ik juist op het zelfde moment,op de zelfde plaats en op het zelfde tijdstip deze foto heb genomen.
    Ik heb daarvoor Sam moeten in het water smijten. Ik heb wel de foto genomen voor de golven de boot bereikte om niet de onscherpte die Sam in haar foto wel heeft te bekomen.
    Sam heeft te lang gewacht toen ze die andere fotograaf in het water heeft gegooit. De golven hebben toen de boot in beweging gebracht waardoor ze die onscherpte heeft.
    Of ze was aan het bibberen omdat ze nat was.
    Als de TS'r niet akkoord is dan ben ik zeker dat ik een berichtje zal krijgen om deze foto te verwijderen, wat ik met plezier ook zal doen.
    Wat ik wou laten zien is, hoeveel kwaliteit er verloren kan gaan door het resizen.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Sorry Festinalente dat ik weer zo'n grote letters gebruik maar dat vergroot het leesconfort en de duidelijkheid
      Robby

Comment

9.4.HOOFDLETTERGEBRUIK
        Titels (of inhoud) van topics die volledig in hoofdletters zijn geschreven komen uitermate schreeuwerig over en zijn daarom niet gewenst, let hierop! Het “creatief” gebruik van hOoFdleTtErS en andere tekens in de teksten draagt niet bij tot de leesbaarheid van het forum en wordt stellig afgeraden

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@Sam,
          Nu de impressie van bewegings onscherpte is er wel op de letters en blijkbaar is dat een optisch effect. Ik vind de Wit Balance en belichting wel goed. Vind wel dat de compositie ietsje anders mocht. Zo had ik de boot minder lateraal genomen, of hem van de kant geduwd (makkelijk zeggen natuurlijk). De hengels ware beter niet afgesneden, dat zou een completer beeld geven. Verder zou ik de waterpartij vooraan wat verkleinen (het zegt niet veel). De reflectie is wel goed geslaagd .
          Voor mij al bij al een goede starter.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
            Ik volg de bovenstaande commentaren, je foto staat trouwens ook een beetje scheef.
            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            @Sam,
            Nu de impressie van bewegings onscherpte is er wel op de letters en blijkbaar is dat een optisch effect. Ik vind de Wit Balance en belichting wel goed. Vind wel dat de compositie ietsje anders mocht. Zo had ik de boot minder lateraal genomen, of hem van de kant geduwd (makkelijk zeggen natuurlijk). De hengels ware beter niet afgesneden, dat zou een completer beeld geven. Verder zou ik de waterpartij vooraan wat verkleinen (het zegt niet veel). De reflectie is wel goed geslaagd .
            Voor mij al bij al een goede starter.
            nxke,heb je gemeten op de boot of op het water

flasch, ik versta u hier voor 100% maar ga jij een boot waar vissers bijzitten van de kant duwen?? Sam ook niet denk ik "vissers" zijn een raar volkske zenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              nxke,heb je gemeten op de boot of op het water
              Ik heb het niet gemeten op de boot of op het water maar op de weerspiegeling.
              De lijn tussen een bepaald punt op de boot en de weerspiegeling ervan in het water moet loodrecht zijn.
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                Ik heb het niet gemeten op de boot of op het water maar op de weerspiegeling.
                De lijn tussen een bepaald punt op de boot en de weerspiegeling ervan in het water moet loodrecht zijn.
                Kan de spiegeling dan niet afdrijven ? Hangt het er niet van af of het bootje stroomop- of stroomafwaarts ligt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  Kan de spiegeling dan niet afdrijven ? Hangt het er niet van af of het bootje stroomop- of stroomafwaarts ligt ?
                  Alleen als je schaduw ook een andere richting uitgaat dan jij zelf.
                  De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    9.4.HOOFDLETTERGEBRUIK
                    Titels (of inhoud) van topics die volledig in hoofdletters zijn geschreven komen uitermate schreeuwerig over en zijn daarom niet gewenst, let hierop! Het “creatief” gebruik van hOoFdleTtErS en andere tekens in de teksten draagt niet bij tot de leesbaarheid van het forum en wordt stellig afgeraden

grt,bouk.
                    Allee Bouk dan heb ik geluk dat ik geen hoofdletters gebruikt heb, alleen waar het voorzien is volgens de nederlandse spelling, vooraan in een zin.
                    Robby

Comment

dank u wel voor alle bemerkingen...

Comment

Working...
                      X