Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vito hdr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vito hdr

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    LOL het ginig niet over snelle eddy maar over Eddy Wally
    die is zeker zo goed by the way die rijdt ook met een vito hahahahaa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Wat is er nu interressant aan een minibus die op een parking staat ? Als ik langs de carrefour doorloop zie ik er genoeg. Besprekingen, zeker in de beginnersgroep gaan ALTIJD over technische issues terwijl JUIST de technische issues van de beginner niet relevant zijn. Inhoud, content en beeldspraak zijn véél belangrijker. Ik zou ook "geweldig" (sorry Eddy) kunnen zeggen (ben jij lief voor mij dan ben ik lief voor jou principe) maar daar heeft niemand wat aan.
      Het gaat rouwens over de foto, niet over de fotograaf

-m-
      Ooops..Heb ik een gevoelige snaar geraakt dan was dit zeker niet de bedoeling.
      Ik vroeg gewoon waar het knelpuntje zit en dat heb je nu gegeven..Goed toch?
      Maar daar over opwinden....
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

of je een vito of een maserati fotografeert denk ik dat het nog altijd het gaat om de fotografie en in dit geval (goede) bewerking
        ik voel mij hier in een kleutertuin, geef uw objectieve mening over de foto nerdifant
        anders moet je zelf eens iets posten
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          of je een vito of een maserati fotografeert denk ik dat het nog altijd het gaat om de fotografie en in dit geval (goede) bewerking
          ik voel mij hier in een kleutertuin, geef uw objectieve mening over de foto nerdifant
          Geen behoefte aan beste wilfried.
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
            # 1 das jou mening iid, mag ik een andere zijn toe bedeeld?? In mijn ogen valt de foto naar rechts om, zoals ik er naar kijk ligt hij uit evenwicht.
            Ja en ja. Ik zie echter geen onevenwicht. Het enige wat me in deze foto stoort is de achterliggende wagen.
            De voorgrond en het linkerdeel van de foto speelt m.i. heel goed mee in deze compo. De schaduwen, de opvulling met de takken... ik vind het zo toch wel iets hebben. Ik zie bij deze foto helemaal geen reden om vooraan meer ruimte te laten. Het is een stilleven en geen actiefoto.

Comment

iedereen bedankt voor de commentaren

grtjs jeannot

Comment

De compo is nogal ongebruikelijk maar ik vind dat het wel kan.
                Alleen jammer van die tweede auto, maar ik geloof dat iemand dat al eens gezegd heeft.

-nxke-
                De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                  haha, "geef uw OBJECTIEVE" mening...
                  het is te zien dat het een foto forum is
                  The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

Comment

Working...
                  X