Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vito hdr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vito hdr

Hey allemaal; bij deze een probeersel van een HDR look a like
    is een test graag jullie reactie's en vooral wat er kan verbeterd worden....veel

alvast bedankt voor het kijken

grtjs

jeannot

Re: Vito hdr

Ik vind hem eigenlijk wel heel mooi !

Alleen vind ik de auto wat centraal staan.
    Ik vind de auto erachter zonde

En als ik jou was zou ik volgende keer door mn knieeen gaan en dan de foto te nemen. Krijg je een hele andere compositie waardoor de auto veel machtiger gaat lijke.

Maar ja, thats just my opinion !

Groetjes

PS: vind hem in kleur mooier
    Last edited by werner7385; 19 maart 2009, 04:23. Reden: psje

Comment

Vooreerst... nummerplaat best wegshoppen.

De HDR en compo vind ik goed, maar als de VITO je onderwerp is, hoort die andere wagen niet op het plaatje thuis.

Comment

Als de vito op de plaats van de andere auto had gestaan en je had de auto wat meer ruimte vooraan gegeven en een iets lager standpunt ingenomen ... dat zou volgens mij een betere compositie opgeleverd hebben.
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Vooreerst... nummerplaat best wegshoppen.

De HDR en compo vind ik goed, maar als de VITO je onderwerp is, hoort die andere wagen niet op het plaatje thuis.
          jah ,had ik eigenlijk moeten doen is den onze,maar het was zelfs de bedoeling niet om hem te trekken,maar we kwamen van schulen en mijne maat was in aan het laden en ik had zowel links als rechts auto's staan,maar ik ga het nog eens proberen liefst zonder storende elementen rondom en eens doorzakken maar dit testje is al een beetje geslaagd
          bedankt mannen voor de comments

grtjs

jeannot

Comment

Jeannot,

inderdaad niet echt slim om de nummerplaat te tonen. Je hebt wel een sterke DHR afwerking hier.
            Het begint er serieus op te lijken dat je het onder de knie gaat krijgen. Ik vind hem meer dan geslaagd. En over de rest ga ik niets zeggen want je hebt hem trouwens gepost op de beginnershoek wat ik meer dan verdienstelijk noem.G
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hdr goed gelukt van je vito ,blijven voortdoen zo gno .

Grtz

Ardesign
              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

hdr vind ik knap gedaan de rest is al gezegt
                mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik volg mijn voorgangers, maar een lichte voorkeur voor z/w
                  Misschien een stomme vraag gNo : waarom post je de beide versies niet even groot ?
                  Mvg, Marc
                  Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
                  http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk bericht
                    Ik volg mijn voorgangers, maar een lichte voorkeur voor z/w
                    Misschien een stomme vraag gNo : waarom post je de beide versies niet even groot ?
                    hey Marc, omdat ik mij serieus vergist had

Comment

en als je hem dan toch nog een keer gaat over doen , geef hem dan iets meer ruimte aan de voorkant, dan kan hij als het ware nog je beeld uitrijden , het stuk aan de achterkant van de auto geeft nu geen meer waarde mi .
                      Last edited by Wim1960; 19 maart 2009, 22:59.
                      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                        en als je hem dan toch nog een ker gaat over doen , geef hem dan iets meer ruimte aan de voorkant, dan kan hij als het ware nog je beeld uitrijden , het stuk aan de achterkant van de auto geeft nu een meer waarde mi .
                        Hij staat toch stil ? Ik vind dit persoonlijk een heel goeie compo, als de achtergrondwagen er niet zou opstaan.

Comment

en als je hem dan toch nog een ker gaat over doen , geef hem dan iets meer ruimte aan de voorkant, dan kan hij als het ware nog je beeld uitrijden , het stuk aan de achterkant van de auto geeft nu een meer waarde mi .
                          Hij staat toch stil ? Ik vind dit persoonlijk een heel goeie compo, als de achtergrondwagen er niet zou opstaan.

ja Wim, daarom dat ik er vooraan niet meer kan aan laten,dan staat er nog meer van de andere op,en zoals Chris zegt,hij staat toch stil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            ja Wim, daarom dat ik er vooraan niet meer kan aan laten,dan staat er nog meer van de andere op,en zoals Chris zegt,hij staat toch stil
                            # 1 das jou mening iid, mag ik een andere zijn toe bedeeld?? In mijn ogen valt de foto naar rechts om, zoals ik er naar kijk ligt hij uit evenwicht.

#2 het was een tip voor de volgende foto, ik zie op deze ook wel dat je geen keuze had, vandaar dat de tekst zegt, "als je hem nog eens gaat over doen "
                            Het HDR effect vind ik erg mooi, zeker de moeite om nog eens te proberen.
                            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                            Canon eos 7D Mijn site

Comment

# 1 das jou mening iid, mag ik een andere zijn toe bedeeld?? In mijn ogen valt de foto naar rechts om, zoals ik er naar kijk ligt hij uit evenwicht.

#2 het was een tip voor de volgende foto, ik zie op deze ook wel dat je geen keuze had, vandaar dat de tekst zegt, "als je hem nog eens gaat over doen "
                              Het HDR effect vind ik erg mooi, zeker de moeite om nog eens te proberen.
                              ik ga het zeker nog eens proberen Wim,maar met een andere wagen en in een andere omgeving waar minder "vanalleswa" dit slaat niet op Marc hé erop staat,en ook wat meer van onder heb ik nu ook gemerkt bij x-off maakt het ook een beetje imposanter
                              wat dat omvallen naar rechts of links betreft,dat is echt wel een afwijking bij mij hahhahaa ik heb het voor de scheve schouw kan er ook niet aan doen
                              maar we doen ons best om dit ook te verbeteren

gtjs,

jeannot

Comment

Working...
                              X