Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste Foto

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Sta me toe van niet akkoord te zijn. Het onderste deel, staat net als het merendeel van de vogel in de schaduw.
    Er zitten echter ook zonbelichte delen op. Die zitten nu al op het randje. Bovendien vind ik persoonlijk die enkele zonnestraaltjes wel wat hebben.
    Als je het geheel gaat oplichten dan ben ik volledig akkoord Festina,
    maar je ziet toch zelf dat er meer uit te halen is of ben ik daar verkeerd in?
    als je een balance brengt in het geheel zal deze net iets meer punch krijgen toch..Het is het proberen waard vind ik.
    Een uitdaging voor de TS..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Als je het geheel gaat oplichten dan ben ik volledig akkoord Festina,
      maar je ziet toch zelf dat er meer uit te halen is of ben ik daar verkeerd in?
      Er is inderdaad "iets" meer uit te halen.

Comment

Ik heb net geprobeerd om de foto wat meer belichting mee te geven maar dan krijg ik zoals Festina zegt uitgebrande delen.

Met de stap op zij van het paaltje zal ik zeker rekening houden maar hier stonden om de 1.5m zo een paal om een soort hut recht te houden en als ik meer naar links ging staan stonden (heb daar trouwens ook foto van) wagens geparkeerd en die stoorden nog meer.

Ik heb hier wel al veel goed onderbouwde tips gehoord en dank jullie allemaal voor de reacties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Er is inderdaad "iets" meer uit te halen.

als je A zegt moet je B zeggen
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            als je A zegt moet je B zeggen
            Niveaus een tikkeltje bijstellen en een klein s'je in de curve. Mja... 't is miniem. A en B stonden er eigenlijk al. Bovendien dacht ik reeds voldoende commentaar over deze foto gegeven te hebben.

Comment

Working...
            X