Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zingen

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Zijn jullie nu echt moedwillig
    of kunnen julie niet lezen
    Dat van dat oortje was een grap, lol ,Joke, mop, enz zie vorig comment.
    Nu moet je mij eens laten zien welke reactie van jou moet duidelijk maken dat jij het als grapje bedoelde.
    Dat de TS dat serieus opnam, moet je hem niet kwalijk nemen.

Moderator help. Wat is het hier van nut dat wij comments geven als sommige TS's nog niet de moeite doen om de comments deftig te lezen.
    Dat vind ik erover
    Robby
    Ik zou me eerder afvragen wat het nut is van nutteloze commentaar te geven.
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Nu moet je mij eens laten zien welke reactie van jou moet duidelijk maken dat jij het als grapje bedoelde.

Comment nr 12 maar ook uw commentaar in deze comment lezen en dan combineren
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

ollalaaaaa Ik had dat oortje niet gezien. Dus doe voor mij dat licht terug en shop dat oortje weg
        Robby
        Robby, hoe moet je deze reactie interpreteren ? Sorry, maar ik ben ook niet mee...

En nog een vraag. Zou je aub een normaal lettertype kunnen gebruiken. Ik heb een leesbril, en die koeien van letters gaan dan buiten mijn beeld, en ik ben minder geneigd om die te lezen dan comments in een gewoon lettertype.

Comment

Comment nr 12 maar ook uw commentaar in deze comment lezen en dan combineren
          Robby
          Ja, maar reactie #12 komt na reactie #6 en de aanpassing op de foto.
          Tot dan was het helemaal niet duidelijk dat het een grap was.
          En als die Olalalallalala de weggever was, dan kan je inderdaad beter een smiley gebruiken.
          Mvg Tim

Comment

....en wat het nut is van te brullen op een forum.

Beste Robby: We hadden het zonder dat brullen ook al door hoor dat je je er probeert uit te smoezen, uit die zoveelste (foute) 'goede raad' van jou .

Edit: aanpassing na terechte opmerking van Ticor. Nu is het antwoord tenminste aan Robby gericht en niet aan hem ;-).
            Last edited by leonbidon; 18 maart 2009, 23:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
              ....en wat het nut is van te brullen op een forum.

We hadden het zonder dat brullen ook al door hoor dat je je er probeert uit te smoezen, uit die zoveelste (foute) 'goede raad' van jou .
              Ik denk dat het niet de bedoeling was om mij te quoten.
              Mvg Tim

Comment

ik lees van een paar mensen dat er rechts iets van de foto afmag,ik (als beginner) zou precies links iets afsnijden zodat de drummer en die micro er nog opstaan,die hoort er toch ook bij,niet?

Comment

Ik denk dat het niet de bedoeling was om mij te quoten.

Lol, Oeps sorry, foutje. Mijn reactie op jou quote was uiteraard bestemd voor Robby .

Comment

zeg mannen, dit is gewoon een goede foto,is verdorie een concert foto zoals ik er geen kan nemen zenne.zie er soms in de gazet staan die bijlange niet zo goed zijn,en die worden er nog voor betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      zeg mannen, dit is gewoon een goede foto,is verdorie een concert foto zoals ik er geen kan nemen zenne.zie er soms in de gazet staan die bijlange niet zo goed zijn,en die worden er nog voor betaald
                      Jeannot, als we geen commentaar meer mogen geven, wat is dan het nut van een foto posten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        Robby, hoe moet je deze reactie interpreteren ? Sorry, maar ik ben ook niet mee...

En nog een vraag. Zou je aub een normaal lettertype kunnen gebruiken. Ik heb een leesbril, en die koeien van letters gaan dan buiten mijn beeld, en ik ben minder geneigd om die te lezen dan comments in een gewoon lettertype.
                        Ts plaatst een tweede foto met als commentaar "dus als ik jullie meningen bij mekaar zet dan krijg ik iets als de volgende?" Ik zie dat de lamp weg is maar krijg dan het oortje in vizier.
                        Mij stoort dat niet, maar wil eens op vraag van een lid hier op BD iets grappigs zeggen, omdat het niet altijd serieus moet zijn.
                        Dan wil ik voor de lol een ruil maken licht tegen oortje. Nemen ze dat hier natuurlijk au serieus

En als dat dan niet duidelijk is

Als je dat niet snapt, dat dit niet serieus bedoeld was, dan moet ik nogmaals herhalen,
                        AUB begrijpend lezen en combineren met vorige comments
                        Ik wist dat dit ging gebeuren een lol zonder smiley is dodelijk al had ik wel eerst "OLALAAAAA geschreven.
                        Dus voor alle duidelijkheid
                        ollalaaaaa Ik had dat oortje niet gezien. Dus doe voor mij dat licht terug en shop dat oortje weg
                        Robby

Dan weet ik het ook niet
                        Robby
                        NB sorry voor de flauwe grap
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kris99 Bekijk bericht
                          ik lees van een paar mensen dat er rechts iets van de foto afmag,ik (als beginner) zou precies links iets afsnijden zodat de drummer en die micro er nog opstaan,die hoort er toch ook bij,niet?
                          Jep, ik zou ze ook op de foto laten staan. De ruimte links bevat het minst interessante deel van de foto. Lamp, drummer, micro... en laat hem maar uit de foto kijken naar links. Maakt de foto voor mij nog intenser.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Jeannot, als we geen commentaar meer mogen geven, wat is dan het nut van een foto posten ?
                            Chris,ik verwacht net zoals iedereen commentaar op mijn en,iedereen die post verwacht commentaar,maar bij sommige was het serieus van de foto af aan het wijken,wat ik ook al
                            zelf ondervonden heb.ik heb al veel aan uw comment's gehad,waar ik uit leer en ook van andere maar soms wordt een draadje toch wel een draad zaag van gemaakt dit bedoel ik algemeen,en is zeker niet persoonlijk bedoeld

Comment

mensen,
                              met hier over hetzelfde onderwerp te blijven doordrammen leert niemand iets bij.
                              Ik had al gezegd dat ikzelf het oortje wegdoen er over vond. ik heb het weg gedaan, maar dat was voor mij eerder een uitdaging dan een must!

de laatste uitsnede is voor mij beter, maar het oortje laat ik er inzitten.
                              Of het nu een grap was of niet van Robby maakt voor mij echt niet uit!
                              uiteindelijk is het mijn foto, hij is er op verbeterd, en daar gaat het mij over.

Peter
                              The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MR_Neo Bekijk bericht
                                uiteindelijk is het mijn foto, hij is er op verbeterd, en daar gaat het mij over.

Peter
                                Peter,

Niemand heer heeft "de" waarheid in pacht, dus hoe meer meningen, hoe meer reacties, hoe meer je te weten komt over je foto.
                                Bovendien, geef ik hier commentaar in de hoop dat je hem de volgende keer gewoon beter maakt, i.p.v. moet corrigeren.

Mvg

Chris

Comment

Working...
                                X