Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

baby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• baby

of ?

Re: baby

Oorspronkelijk geplaatst door vlieger Bekijk bericht
    :g of :b ?
    Hoe krijg je het in je hoofd om zo'n mooie babyfoto te verknoeien?
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Is maar een probeersel . Ik heb het origineel nog wel hoor .
      Door de foto te verkleinen is de rechterkant wel slecht geworden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Hoe krijg je het in je hoofd om zo'n mooie babyfoto te verknoeien?
        Wa's er mis mee Jos ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Wa's er mis mee Jos ?
          Euh ... ik vind het lelijk.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

kvind hem wel iets hebben, de ogen ik blijf er naar kijken
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik vind de foto op zich tof, zo met die lichtblauwe ogen die je aanstaren.
              Maar het is voor mij eigenlijk geen babyfoto meer, het heeft iets creepy ...

Comment

Euh ... ik vind het lelijk.
                Het ? Er staat toch een kind op ? Waarom refereer je dan naar iets onzijdig ?

Comment

Het ? Er staat toch een kind op ? Waarom refereer je dan naar iets onzijdig ?
                  Het beeld ... het zicht.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Het beeld ... het zicht.
                    Ah... nu ja, gewoonlijk zegt men er dan bij wat er mis is.

Ik vind hier niet zo veel mis. 't Is één van die bewerkingen die ik normalerwijze niet graag zie, omdat ik meen dat ze overbodig zijn. Toch... hier vind ik de bewerking op zich wel geslaagd (misschien overbodig). Komt ook omdat de ogen er sowieso scherp opstaan.
                    Ik vind het een goeie foto op zich. Een mooie blik gevangen en 't kind heeft m.i. ook wel uitstraling, misschien jammer dat het geen lach is (de bomma zegt dan : wat lacht ie toch mooi op die foto).
                    Het licht valt heel mooi. Vind hem toch helemaal niet slecht.

Comment

Mijn gedacht (maar wie ben ik) is het gezichtje eigenlijk te close in beeld gebracht. Geef dat manneke, of vrouwke meer plaats en ik denk dat je een geheel ander beeld gaat krijgen.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Vind de bewerking ook volledig misplaatst. De baby moet niet omgetoverd worden in een freak.
                        Het herinnert mij een film over de Duitse testen, tijdens wereldoorlog II, i.v.m. het creëren van de blonde übermensch met blauwe ogen.

Henri
                        lidnummer: BD0435BE

Comment

Ah... nu ja, gewoonlijk zegt men er dan bij wat er mis is.

Ik vind hier niet zo veel mis. 't Is één van die bewerkingen die ik normalerwijze niet graag zie, omdat ik meen dat ze overbodig zijn. Toch... hier vind ik de bewerking op zich wel geslaagd (misschien overbodig). Komt ook omdat de ogen er sowieso scherp opstaan.
                          Ik vind het een goeie foto op zich. Een mooie blik gevangen en 't kind heeft m.i. ook wel uitstraling, misschien jammer dat het geen lach is (de bomma zegt dan : wat lacht ie toch mooi op die foto).
                          Het licht valt heel mooi. Vind hem toch helemaal niet slecht.
                          treed ik volledig bij,en moet eraan toevoegen dat ik hem zelfs goed vind,maar dat zal smaak zijn zekers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                            Vind de bewerking ook volledig misplaatst. De baby moet niet omgetoverd worden in een freak.
                            Het herinnert mij een film over de Duitse testen, tijdens wereldoorlog II, i.v.m. het creëren van de blonde übermensch met blauwe ogen.

Henri
                            wel erg to de point, maar heb ook dat gevoel.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                              Mijn gedacht (maar wie ben ik) is het gezichtje eigenlijk te close in beeld gebracht. Geef dat manneke, of vrouwke meer plaats en ik denk dat je een geheel ander beeld gaat krijgen.

Ja, dit vind ik ook. het gezicht is al zo massaal in beeld, dat het blauwe toevoegkleurte in de ogen ook massaal op je afkomt. Dezelfde toepassing met een minder krappe bijsnijding zou idd een heel andere beeld geven.
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                              X