Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de foto op zich tof, zo met die lichtblauwe ogen die je aanstaren.
Maar het is voor mij eigenlijk geen babyfoto meer, het heeft iets creepy ...
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Het beeld ... het zicht.
Ah... nu ja, gewoonlijk zegt men er dan bij wat er mis is.
Ik vind hier niet zo veel mis. 't Is één van die bewerkingen die ik normalerwijze niet graag zie, omdat ik meen dat ze overbodig zijn. Toch... hier vind ik de bewerking op zich wel geslaagd (misschien overbodig). Komt ook omdat de ogen er sowieso scherp opstaan.
Ik vind het een goeie foto op zich. Een mooie blik gevangen en 't kind heeft m.i. ook wel uitstraling, misschien jammer dat het geen lach is (de bomma zegt dan : wat lacht ie toch mooi op die foto).
Het licht valt heel mooi. Vind hem toch helemaal niet slecht.
Mijn gedacht (maar wie ben ik) is het gezichtje eigenlijk te close in beeld gebracht. Geef dat manneke, of vrouwke meer plaats en ik denk dat je een geheel ander beeld gaat krijgen.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Vind de bewerking ook volledig misplaatst. De baby moet niet omgetoverd worden in een freak.
Het herinnert mij een film over de Duitse testen, tijdens wereldoorlog II, i.v.m. het creëren van de blonde übermensch met blauwe ogen.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Ah... nu ja, gewoonlijk zegt men er dan bij wat er mis is.
Ik vind hier niet zo veel mis. 't Is één van die bewerkingen die ik normalerwijze niet graag zie, omdat ik meen dat ze overbodig zijn. Toch... hier vind ik de bewerking op zich wel geslaagd (misschien overbodig). Komt ook omdat de ogen er sowieso scherp opstaan.
Ik vind het een goeie foto op zich. Een mooie blik gevangen en 't kind heeft m.i. ook wel uitstraling, misschien jammer dat het geen lach is (de bomma zegt dan : wat lacht ie toch mooi op die foto).
Het licht valt heel mooi. Vind hem toch helemaal niet slecht.
treed ik volledig bij,en moet eraan toevoegen dat ik hem zelfs goed vind,maar dat zal smaak zijn zekers
Vind de bewerking ook volledig misplaatst. De baby moet niet omgetoverd worden in een freak.
Het herinnert mij een film over de Duitse testen, tijdens wereldoorlog II, i.v.m. het creëren van de blonde übermensch met blauwe ogen.
Henri
wel erg to de point, maar heb ook dat gevoel.
grt,bouk.
Mijn gedacht (maar wie ben ik) is het gezichtje eigenlijk te close in beeld gebracht. Geef dat manneke, of vrouwke meer plaats en ik denk dat je een geheel ander beeld gaat krijgen.
Ja, dit vind ik ook. het gezicht is al zo massaal in beeld, dat het blauwe toevoegkleurte in de ogen ook massaal op je afkomt. Dezelfde toepassing met een minder krappe bijsnijding zou idd een heel andere beeld geven.
Comment