Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saxofoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Saxofoon

jah maar dat is echt zenne sam speelt bugel,hare pa speelt ook op de sax met het orkest van poederlee lille de fanfare de verbroederingmaar ik ken daar geen fluit van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      jah maar dat is echt zenne sam speelt bugel,hare pa speelt ook op de sax met het orkest van poederlee lille de fanfare de verbroederingmaar ik ken daar geen fluit van
      geen blokfluit
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

ik snap niet dat de waarde van een mooi instrument verloren gaat door er een mooie foto van te nemen
        Last edited by Frie01; 9 maart 2009, 18:51.
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          geen blokfluit
          jah maar dat is echt zenne mannen ik zal er eens een foto van maken bij gelegenheid
          het geluid kan ik er jammer genoeg niet bijzetten

Comment

Ik heb een muziekacademie achter de hoek, alléé, twee straten verder Dat is het probleem niet. 't Is tijd en durf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
              ik snap niet dat de waarde van een mooi instrument verloren gaat door er een mooie foto van te nemen
              Het gaat er niet om dat men daar geen foto's mag van maken hoe meer hoe liever.
              Miljaar dat is moeilijk uit te leggen. Met een ferrari rijd men ook niet off road.
              Als men een foto maakt van iemand die met zijn nagels over een schoolbord krast dan krijgen de meeste kippevel. Ik heb dat wanneer ik een muziekinstrument in deze positie zie.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

maar,

muziek wordt besproken op andere fora!!!

Wel Janis, ik vind het allebij zeer mooie foto's van een mooi meisje, maar als ik moet kiezen zou ik toch voor de eerste gaan qua compositie en scherpte.
                Wetende dat zelfportret met een timer heel moeilijk scherp te krijgen is vind ik ze allebij zeer goed gelukt!!
                Nikon d300s,nikon 17-55 2.8, 70-300 lens, Manfrotto 190db+balhoofd

http://www.flickr.com/photos/bessemansjonathan/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Hmmm, misschien een stomme vraag, is het heel moeilijk om Saxofoon te leren spelen? Ik zou dat dolgraag kunnen eigenlijk feitelijk. Maar het is er nooit van gekomen 't Blijft bij de blokfluit en een beetje gitaar.
                  Wel, zoals al gezegd lijkt zelf sax beginnen spelen (zonder leraar) mij ook niet zo'n goed idee. Tenzij je echt enorm gemotiveerd/gepassioneerd bent. Maar dan nog zal het zeer lang duren.

Aha, lees nu verder. Hoezo durf? Iedereen moet ergens beginnen :-) Ik heb zelf 10 jaar conservatorium gevolgd, maar de laatste jaren heb ik mij er doorheen moeten sleuren (ik was zo dichtbij het diploma dat ik niet ben gestopt, ik weet ook wel dat zo'n papier voor veel mensen iets betekent). Ik raad je aan een paar jaar een klassieke opleiding te volgen en dan privéles (impro) of op jezelf te beginnen. Maar die technische basis heb je echt wel nodig en dat duurt redelijk lang (op conservatorium, misschien dat dat op andere plaatsen anders is).

robbydorine: ik geloof dat mijn sax 4000€ heeft gekost. Zonder alle herstellingskosten ondertussen. Trouwens, je moet je van mij niet meer verder verantwoorden over wat je eerst zei over de foto. Zeg dat ik het gezegd heb!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonathanB. Bekijk bericht
                    maar,

muziek wordt besproken op andere fora!!!

Wel Janis, ik vind het allebij zeer mooie foto's van een mooi meisje, maar als ik moet kiezen zou ik toch voor de eerste gaan qua compositie en scherpte.
                    Wetende dat zelfportret met een timer heel moeilijk scherp te krijgen is vind ik ze allebij zeer goed gelukt!!
                    Hier wordt niet over muziek gepraat maar wel over de invloed dat muziek bij mij hier heeft bij het beoordelen van de foto,s.
                    Robby
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

Comment

'k Vind dit eigenlijk ook geen slechte foto's, 'k had alleen dat armbandje uitgedaan, want dat stoort mij nogal op de tweede foto.µ

Klaas
                      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
                      website fotoblog

Comment

Working...
                      X