Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Saxofoon
Collapse
X
-
-
Re: Saxofoon
Ja, ik weet het van die scherpte maar heb hem er toch maar bijgezet. Kon niet goed scherpstellen aangezien ik die van mezelf heb getrokken met timer :-) Ik heb die tweede foto trouwens vierkant gemaakt omdat ik er om de een of andere reden heel erg zwanger uitzag.
Maar goed, ik wou dus een foto van mezelf met mijn saxofoon, waarbij hij goed in beeld kwam. En al spelend trek ik niet zo'n flatterend gezicht dus heb ik het op een andere manier geprobeerd :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janis Bekijk berichtJa, ik weet het van die scherpte maar heb hem er toch maar bijgezet. Kon niet goed scherpstellen aangezien ik die van mezelf heb getrokken met timer :-) Ik heb die tweede foto trouwens vierkant gemaakt omdat ik er om de een of andere reden heel erg zwanger uitzag.
Maar goed, ik wou dus een foto van mezelf met mijn saxofoon, waarbij hij goed in beeld kwam. En al spelend trek ik niet zo'n flatterend gezicht dus heb ik het op een andere manier geprobeerd :-)
Als je zwanger bent mag dat ook gezien worden, als je het niet bent dan heb je mischien niet de juiste kleren aan.
Bij mijn toestel , een canon 400d heb ik een afstandsbediening, kost weinig geld. mischien bestaat dat voor uw toestel ook.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Geen probleem. Daar had ik nog niet bij stilgestaan maar zelf heb ik er geen bezwaar tegen. Waarschijnlijk ook omdat mijn sax al héél wat heeft meegemaakt (waaronder overreden door een auto), en dat allemaal heeft overleefd, dat ik er een tikje minder 'voorzichtig' (niet echt juiste woordkeuze) mee omga als tien jaar geleden. Ik kan wel begrijpen dat dit bij anderen zo overkomt.
Je hebt wel gelijk dat je er eigenlijk op moet spelen, maar ik wou dus eens iets anders proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janis Bekijk berichtGeen probleem. Daar had ik nog niet bij stilgestaan maar zelf heb ik er geen bezwaar tegen. Waarschijnlijk ook omdat mijn sax al héél wat heeft meegemaakt (waaronder overreden door een auto), en dat allemaal heeft overleefd, dat ik er een tikje minder 'voorzichtig' (niet echt juiste woordkeuze) mee omga als tien jaar geleden. Ik kan wel begrijpen dat dit bij anderen zo overkomt.
Je hebt wel gelijk dat je er eigenlijk op moet spelen, maar ik wou dus eens iets anders proberen.
Comment
-
-
Wel, het was geen pretje om aan te zien. Ik geloof dat we 900€ hebben betaald. De beker was redelijk.. plat =P Toen ik het zag ben ik even hysterisch geworden. Het leuke is, dat twee weken nadat 'ie gemaakt was (door een man waar ik nu eindeloos veel respect voor heb), mijn zus doodleuk tegen zijn staander is gelopen waar ik bijzat. Dat ding is dus héél veel geld waard. Hij heeft wel wat 'littekens' en daar was ik eerst niet echt blij mee (beker is niet perfect rond, lak is aangetast), maar nu zou ik het niet anders willen, het geeft 'm karakter en hij klinkt pérfect. Ik hoor van elke kenner dat het een buitengewoon goed klinkend instrument is :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janis Bekijk berichtWel, het was geen pretje om aan te zien. Ik geloof dat we 900€ hebben betaald. De beker was redelijk.. plat =P Toen ik het zag ben ik even hysterisch geworden. Het leuke is, dat twee weken nadat 'ie gemaakt was (door een man waar ik nu eindeloos veel respect voor heb), mijn zus doodleuk tegen zijn staander is gelopen waar ik bijzat. Dat ding is dus héél veel geld waard. Hij heeft wel wat 'littekens' en daar was ik eerst niet echt blij mee (beker is niet perfect rond, lak is aangetast), maar nu zou ik het niet anders willen, het geeft 'm karakter en hij klinkt pérfect. Ik hoor van elke kenner dat het een buitengewoon goed klinkend instrument is :-)
Als je mij zo zou vastpakken zou ik ook wel perfekt klinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtAls je een instrument goed in beeld wil brengen dan moet je er op spelen. Het gezicht dat je dan trekt heeft geen belang. Nu vind ik, en dat zal zeker niet de bedoeling geweest zijn, dat je,en sorry voor de woord keus, het instrument met weinig respect behandeld. Nogmaals ik gebruik hier mischien niet de juiste woorden maar ik hoop dat je mij begrijpt. Ik spreek hier nu niet op fotografisch vlak maar op muziekaal.
Als je zwanger bent mag dat ook gezien worden, als je het niet bent dan heb je mischien niet de juiste kleren aan.
Bij mijn toestel , een canon 400d heb ik een afstandsbediening, kost weinig geld. mischien bestaat dat voor uw toestel ook.
Robby
pfffff, vermoeiend is dit
het gaat toch over de foto en niet over de muziek
dit is zeker niet slecht gedaan bij 1 zou ik het meisje er helemaal opzetten
2 vind ik de compo beter maar mist scherptemvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtpfffff, vermoeiend is dit
het gaat toch over de foto en niet over de muziek
dit is zeker niet slecht gedaan bij 1 zou ik het meisje er helemaal opzetten
2 vind ik de compo beter maar mist scherpte
Deze foto zal door iemand die met muziekspelen bezig is anders bekeken worden dan iemand die dat niet doet. Ik zal deze foto anders bekijken dan een saxfonist dat zou doen. Mijn eerste indruk was, meisje laat dat in godsnaam niet vallen want dat kost stukken van mensen. Daarom zeg ik "met weinig respect behandeld".
Maar als je mijn volgende commentaar hebt gelezen dan zou je nu moeten weten dat ik mijn commentaar heb ingetrokken.
Comment
-
-
Hmmm, misschien een stomme vraag, is het heel moeilijk om Saxofoon te leren spelen? Ik zou dat dolgraag kunnen eigenlijk feitelijk. Maar het is er nooit van gekomen 't Blijft bij de blokfluit en een beetje gitaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk berichtHmmm, misschien een stomme vraag, is het heel moeilijk om Saxofoon te leren spelen? Ik zou dat dolgraag kunnen eigenlijk feitelijk. Maar het is er nooit van gekomen 't Blijft bij de blokfluit en een beetje gitaar.mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtIk speel zelf clarinet en althobo, maar begrijp deze foto's niet.
Volgende keer groter posten
Saxofoon aan de lippen is de scherpte niet, goed andere
Kleuren
RobbyKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtrobby uitnodigen
Ieder instrument is moeilijk om te leren. Maak niet de fout om een sax te kopen en op uw eigen te proberen want dat gaat toch niet en de goesting zal snel wegzijn.
gNo Wat sammeke speelt zal ik sebiet eens prive in uw oor draaien.
Frie wat betreft de prijzen van een instrument. Mijn clarinet, welk een goed startersmodel is koste mij 1500 euro de duurste kosten 10.000euro en meer.Voor een saxofoon zal dit nog hoger zijn.
Dan kun je wel begrijpen dat ik de kriebels krijg als ik een foto zie waar een instrument zo in de hoogte wordt gehouden
Comment
Comment