Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat moet ik daar van denken
Ik denk dat daarmee de foto voor 50% gelukt is. Geen alledaags compo. ik hoop dat dat de bedoeling was.
Ik heb de indruk dat er ieder moment met dat rubbertje iets gaat gebeuren. Dus mijn aandacht heb je.
Maar ik vrees dat ik zo dwaas naar dat rubbertje aan het kijken ben als de hond.
Scherpte ligt volgens mij achter het rubbertje
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Wat moet ik daar van denken
Ik denk dat daarmee de foto voor 50% gelukt is. Geen alledaags compo. ik hoop dat dat de bedoeling was.
Ik heb de indruk dat er ieder moment met dat rubbertje iets gaat gebeuren. Dus mijn aandacht heb je.
Maar ik vrees dat ik zo dwaas naar dat rubbertje aan het kijken ben als de hond.
Scherpte ligt volgens mij achter het rubbertje
Robby
scherpte is idd niet zo goed, maarja het is nog allemaal nieuw voor mij natuurlijk, toen ik die foto maakte kwam de camera net uit de doos
Comment