Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeld aan het strand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beeld aan het strand

1/320 - f 11 - iso 400

1/400 - f 11 - iso 400

wat kan er verbeterd worden, grts Ingrid
    groetjes Ingrid

Re: Beeld aan het strand

De eerste is wat te recht toe recht aan gefotografeerd. Die F11 snap ik niet goed. Ik had eerder voor een kleiner diafragma gekozen zodat je het beeld wat meer isoleerd van de achtergrond.

De tweede vind ik van standpunt al veel beter. Ik had misschien nog wat meer door de benen gebogen. De vervorming stoort me hier wel wat, die kan je nog wel wat weg werken.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik zie liever een foto van je autoooootje....!
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Als je uw onderwerp dan toch centraal plaatst zou ik de horizon recht zetten.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Lagere iso, groter diafragma en onderwerp uit het center plaatsen.
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

Comment

bedankt voor jullie tijd en commentaar, had niet erg opgelet op de instellingen bij het fotograferen en bij het bekijken van de foto's had ik al een vermoeden dat het niet de goeie instellingen waren, dacht al wel die richting, wou gewoon weten wat ik zou moeten corrigeren. Beginners fout. Voor Henk47 dat fotootje van mijn autotootje is dan ook maar een foto, er mee rijden is veel plezanter, grts Ingrid
            groetjes Ingrid

Comment

Working...
            X