Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De eerste is wat te recht toe recht aan gefotografeerd. Die F11 snap ik niet goed. Ik had eerder voor een kleiner diafragma gekozen zodat je het beeld wat meer isoleerd van de achtergrond.
De tweede vind ik van standpunt al veel beter. Ik had misschien nog wat meer door de benen gebogen. De vervorming stoort me hier wel wat, die kan je nog wel wat weg werken.
bedankt voor jullie tijd en commentaar, had niet erg opgelet op de instellingen bij het fotograferen en bij het bekijken van de foto's had ik al een vermoeden dat het niet de goeie instellingen waren, dacht al wel die richting, wou gewoon weten wat ik zou moeten corrigeren. Beginners fout. Voor Henk47 dat fotootje van mijn autotootje is dan ook maar een foto, er mee rijden is veel plezanter, grts Ingrid
Comment