Heb gisteren de fotograaf zelf getrokken Waar kan ik nog verbeteren?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Who's the man?...Superfly!
Collapse
X
-
-
Re: Who's the man?...Superfly!
Eerste is geweldig scherp, mooi omgezet en goede compo.
Andere vind ik persoonlijk minder je ziet gewoon eerst die overdreven rode pet en dan pas de rest. Is maar mijn bescheiden mening.Sony A300 18-70 kitlens, Sigma 70-300 APO DG Macro
Gezocht Macro lens tegen een schappelijk prijsje. Ook tamron 17-50 f2.8.
-
Go of NoGno? Waarom deze in de beginnershoek? Nummertje een is werkelijk heel mooi!
H.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Zeer mooie eersteJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtGo of NoGno? Waarom deze in de beginnershoek? Nummertje een is werkelijk heel mooi!
H.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtsam heeft deze hier geplaatst,zij beslist waar ze haar foto's lanceert,ik heb niks te zeggen
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
gNo je moet mij toch eens zeggen met wat deze fotograaf bezig is
Ik zie een statief dat nog een stuk hoger kan gezet worden.
De man met de pet moet zijn eigen bukken om de foto te nemen. En dan staat het toestel omhoog gericht.
Is het niet gemakkelijker om het statief wat uit te schuiven. Zo heb ik thuis ook een scheve schouw nodig
Robby
On topic
Voor mij de ZW omdat die sammekevat wat je in de andere twee ziet
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtsammeke heeft deze gemaakt ,ik ben die met de lange neus
die statief stond zo laag om "engelmanshoven erop te krijgen"
moeilijk gaat ook hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtNu heb je wel de vraag van Sam0706 verprutst.
Robby
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtsammeke heeft deze gemaakt ,ik ben die met de lange neus
die statief stond zo laag om "engelmanshoven erop te krijgen"
moeilijk gaat ook héMijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
Die eerste is goed genomen hoor..de man achter de camera...Tis een grappig beeld en zo zie je ook weer eens de andere kant van gNo.
Volgens mijn zijn jullie beide gepassioneerd door de fotografie. Op die tijd zoveel posten en dan nog gezamelijk de hobby uitvoeren..Mooi toch.
De andere twee zijn ook niet mis al vind ik dit gewoon wat kiekjes als herinnering.
Sammeke is dat aan Filip Boden zijn huis?
Die kan daar wel nie meer lachen hoor na zijne housejacking dat er nog toeristen komen om zijn erf in de gaten te houden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDie eerste is goed genomen hoor..de man achter de camera...Tis een grappig beeld en zo zie je ook weer eens de andere kant van gNo.
Volgens mijn zijn jullie beide gepassioneerd door de fotografie. Op die tijd zoveel posten en dan nog gezamelijk de hobby uitvoeren..Mooi toch.
De andere twee zijn ook niet mis al vind ik dit gewoon wat kiekjes als herinnering.
Sammeke is dat aan Filip Boden zijn huis?
Die kan daar wel nie meer lachen hoor na zijne housejacking dat er nog toeristen komen om zijn erf in de gaten te houden?
We vinden het inderdaad allebei even leuk en spannend!
Ik denk niet dat het Filip Boden zijn huis was, maar eerder een oude hangar. Anders hadden we wel waakhonden of politie gezien denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam0706 Bekijk berichtBedankt voor de reacties! Ik vond het wel grappig om jeannot in deze positie te posten
Comment
Comment