Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mij is hij niet zo geslaagd hoor:
je zit met heel vervelende schaduwen die de hond zelfs in twee delen en daar bovenop een storende slagschaduw voorbij de hond. De compo en achtergrond vind ik ook niet toppie.
ik denk dat je de moment verkeerd kiest en daarmee u het uzelf moeilijk maakt
doe dit overdag met een mooie lichtinval en uw resultaat zal beduidenswaardig beter zijn
m.i. standpunt nog iets lager en bandje uit
Voor jou als fotograaf zal het wel duidelijk zijn, maar voor mij als toeschouwer was het toch een tijdje zoeken naar wat ik eigenlijk te zien kreeg.
De donkere band onderaan verstopt teveel van het beestje. Je moet echt sleutelen aan je belichting. Je poging om indirect te flitsen is niet echt een groot succes want de schaduwen zijn nog te hard en het licht valt vooral achter het onderwerp.
De tegels als achtergrond zijn ook geen goeie keuze.
En scherp is hij al even min.
Toch nog wat werk aan de winkel maar blijven op het knopje drukken: laat je niet ontmoedigen omdat niet alle commentaren van de eerste keren eenduidig positief zijn maar slechts opmerkingen over wat beter kan.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
idd, echt geen mooie foto voor mij. Ik ben al niet echt te vinden voor foto's in het donker met flits. Verder zit de schaduw helemaal verkeerd en is de achtergrond + compo ook niet echt de mooiste die ik al gezien heb.
Gewoon blijven oefenen, en opzoek gaan naar creativiteit
Veel succes!
Userke ik zou ook willen zeggen maar ga dat bewust niet doen.
Als een de maker van een foto zegt "persoonlijk vind ik hem geslaagd " dan heeft hij daar een reden voor waar ik bijzonder nieuwgierig naar ben. Ik denk in welke richting je gaat gaan maar zou het liever van u horen.
Spijtig dat je hem niet groter hebt gepost.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment