Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de poging hondje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2de poging hondje

Hier ist hij 's avonds buiten genomen op het terras met een externe flitser die niet rechtstreeks stond gericht
    persoonlijk vind ik hem geslaagd
    Website: http://www.svisimaging.be

Re: 2de poging hondje

Voor mij is hij niet zo geslaagd hoor:
    je zit met heel vervelende schaduwen die de hond zelfs in twee delen en daar bovenop een storende slagschaduw voorbij de hond. De compo en achtergrond vind ik ook niet toppie.

Toch vooral blijven oefenen

Comment

ik denk dat je de moment verkeerd kiest en daarmee u het uzelf moeilijk maakt
      doe dit overdag met een mooie lichtinval en uw resultaat zal beduidenswaardig beter zijn
      m.i. standpunt nog iets lager en bandje uit
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Voor jou als fotograaf zal het wel duidelijk zijn, maar voor mij als toeschouwer was het toch een tijdje zoeken naar wat ik eigenlijk te zien kreeg.
        De donkere band onderaan verstopt teveel van het beestje. Je moet echt sleutelen aan je belichting. Je poging om indirect te flitsen is niet echt een groot succes want de schaduwen zijn nog te hard en het licht valt vooral achter het onderwerp.
        De tegels als achtergrond zijn ook geen goeie keuze.
        En scherp is hij al even min.
        Toch nog wat werk aan de winkel maar blijven op het knopje drukken: laat je niet ontmoedigen omdat niet alle commentaren van de eerste keren eenduidig positief zijn maar slechts opmerkingen over wat beter kan.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

idd, echt geen mooie foto voor mij. Ik ben al niet echt te vinden voor foto's in het donker met flits. Verder zit de schaduw helemaal verkeerd en is de achtergrond + compo ook niet echt de mooiste die ik al gezien heb.
          Gewoon blijven oefenen, en opzoek gaan naar creativiteit
          Veel succes!

Comment

Ja, zou hem ook herdoen,
            succes
            350D, Sigma 18-200mm, 50mm f1.8, EX380
            http://www.flickr.com/photos/26621328@N05/

Comment

Userke ik zou ook willen zeggen maar ga dat bewust niet doen.
              Als een de maker van een foto zegt "persoonlijk vind ik hem geslaagd " dan heeft hij daar een reden voor waar ik bijzonder nieuwgierig naar ben. Ik denk in welke richting je gaat gaan maar zou het liever van u horen.
              Spijtig dat je hem niet groter hebt gepost.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
              X