Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knappe reeks alle drie
goed gelet op de symmetrie, mooie belichting
m.i. niks op aan te merken, een muggeziftje dan: de auto op 2
ik zie dat er over nagedacht is en de nodige tijd in gestoken
heel goed gedaan
@Bouk: misschien ligt het aan mijn slaapdronken hoofd, maar... zou je die witte streep wat kunnen toelichten (wat bedoel je precies en hoe had ik dat voor elkaar kunnen krijgen)? Het beste waar ik nu mee kan afkomen is een spookrijder (en dan had ik er echt nog lang kunnen staan.... ).
Inderdaad een heel mooie reeks!
Vooral 2 en 3 kunnen me boeien door de lijnen in de zuilengang die naar de boog leiden. Bij 3 komen hier zelfs de lichtstrepen van de auto nog bij. Petje af!
En kan het zijn dat de eerste een beetje overscherp is?
Maar dit is slechts muggenziften, heel goed gedaan!
@Bouk: misschien ligt het aan mijn slaapdronken hoofd, maar... zou je die witte streep wat kunnen toelichten (wat bedoel je precies en hoe had ik dat voor elkaar kunnen krijgen)? Het beste waar ik nu mee kan afkomen is een spookrijder (en dan had ik er echt nog lang kunnen staan.... ).
Inderdaad ik heb de zuilen geteld van de middenste omdat ik niet direkt iets kon opmerken. Zelfs dat heb je goed gedaan. Al zie ik langs de linkse kant een klein stukje van de twaalfde zuil. Dat is pas wat ze noemen Mieren n e u k e n.
Ik denk dat bij het resizen heel veel kwaliteit is verloren gegaan.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Helaas zijn er wel twee die de 400 KB, die de forum regels als max hanteren, te boven gegaan zijn. Ik heb de link even buiten gebruik gesteld, als je ze hebt aangepast mag je ze terug plaatsen
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment