Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lief klein konijntje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lief klein konijntje

Een paar "wildlife" fotootjes uit eigen tuin...

Omstandigheden: foto's genomen van achter venster, bij valavond, uit losse hand.
    Model is ons eigen dwergkonijn.
    http://www.dannydemeyer.be

Re: Lief klein konijntje

# 1 Konijn staat er niet volledig op en scherptediepte is veel te weinig
    # 2 storende achtergrond en konijn staat achterstevoren
    # 3 zou de beste kunnen zijn maar evenals # 2 is de iso veel te hoog, waardoor een en ander niet scherp is.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

Ben het wel eens met uw commentaar. Ter mijner verdediging: gezien de omstandigheden was het quasi onmogelijk beter te doen: foto's genomen rond kwart na 6 gisterenavond van achter glas met een 70-200+2x extender vol open (f5.6). Kleiner diafragma had geresulteerd in veel te weinig licht (is nu al serieus opgetrokken). Of langere sluitertijd met een 400mm was ook vragen om nog meer problemen. Enkel de compositie van 1 & 2 zijn onvergefelijk, imho.
      Bedankt voor de input

Comment

Ik lijk bij 3 ook de indruk te hebben dat er niet is scherpgesteld op het konijn. De grassprieten op de voorgrond zijn heel scherp, maar het konijn is vrij soft.

Ik volg mijn voorganger dat 3 de beste had kunnen zijn.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk bericht
          Ben het wel eens met uw commentaar. Ter mijner verdediging: gezien de omstandigheden was het quasi onmogelijk beter te doen: foto's genomen rond kwart na 6 gisterenavond van achter glas met een 70-200+2x extender vol open (f5.6). Kleiner diafragma had geresulteerd in veel te weinig licht (is nu al serieus opgetrokken). Of langere sluitertijd met een 400mm was ook vragen om nog meer problemen. Enkel de compositie van 1 & 2 zijn onvergefelijk, imho.
          Bedankt voor de input

ik snap niet goed waarom de fotos nemen op een slecht ogenblik zeker omdat dit geen uniek moment is, konijntje gaat niet lopen
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            ik snap niet goed waarom de fotos nemen op een slecht ogenblik zeker omdat dit geen uniek moment is, konijntje gaat niet lopen
            dat weten we niet he
            nee serieus, was meer een test eigenlijk

Comment

Working...
            X