Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
# 1 Konijn staat er niet volledig op en scherptediepte is veel te weinig
# 2 storende achtergrond en konijn staat achterstevoren
# 3 zou de beste kunnen zijn maar evenals # 2 is de iso veel te hoog, waardoor een en ander niet scherp is.
Ben het wel eens met uw commentaar. Ter mijner verdediging: gezien de omstandigheden was het quasi onmogelijk beter te doen: foto's genomen rond kwart na 6 gisterenavond van achter glas met een 70-200+2x extender vol open (f5.6). Kleiner diafragma had geresulteerd in veel te weinig licht (is nu al serieus opgetrokken). Of langere sluitertijd met een 400mm was ook vragen om nog meer problemen. Enkel de compositie van 1 & 2 zijn onvergefelijk, imho.
Bedankt voor de input
Ik lijk bij 3 ook de indruk te hebben dat er niet is scherpgesteld op het konijn. De grassprieten op de voorgrond zijn heel scherp, maar het konijn is vrij soft.
Ik volg mijn voorganger dat 3 de beste had kunnen zijn.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Ben het wel eens met uw commentaar. Ter mijner verdediging: gezien de omstandigheden was het quasi onmogelijk beter te doen: foto's genomen rond kwart na 6 gisterenavond van achter glas met een 70-200+2x extender vol open (f5.6). Kleiner diafragma had geresulteerd in veel te weinig licht (is nu al serieus opgetrokken). Of langere sluitertijd met een 400mm was ook vragen om nog meer problemen. Enkel de compositie van 1 & 2 zijn onvergefelijk, imho.
Bedankt voor de input
ik snap niet goed waarom de fotos nemen op een slecht ogenblik zeker omdat dit geen uniek moment is, konijntje gaat niet lopen
Comment