Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenten op komst!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lenten op komst!!!

hey

de foto's zijn niet echt waauw maar ik ben al blij dat ik vandaag zo prentjes kon maken.

het wordt LENTEN!!!

Groetjes Jo

Re: lenten op komst!!!

Dan wordt het toch nog lente !

Comment

Scherpte, scherpstelling, scherptediepte, licht... zit allemaal goed. Het standpunt daarentegen kan me niet bekoren. Door ze gewoon van bovenaf te fotograferen, herleidt je ze een beetje tot "registratie". M.a.w. hier is m.i. meer mee te doen, naar opnamestandpunt en compositie toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Scherpte, scherpstelling, scherptediepte, licht... zit allemaal goed. Het standpunt daarentegen kan me niet bekoren. Door ze gewoon van bovenaf te fotograferen, herleidt je ze een beetje tot "registratie". M.a.w. hier is m.i. meer mee te doen, naar opnamestandpunt en compositie toe.
        fijn dat dat het alemaal goed ligt... standpunt geef ik toe dat het niet oké is, ik heb een handidicap ik kan niet door mijn benen gaan en ik heb korte armpjes als ik deze gelijk u had dan had ik idd gekozen voor een beter stansdpunt... sorry

groetjes jo

Comment

Een manier om niet te erg door de knieën te moeten, is afstand nemen en een zoomlens gebruiken. Door de hoek waaronder je fotografeert, hoef je helemaal niet zo laag.

En de sorry is overbodig .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Een manier om niet te erg door de knieën te moeten, is afstand nemen en een zoomlens gebruiken. Door de hoek waaronder je fotografeert, hoef je helemaal niet zo laag.

En de sorry is overbodig .
            Bedankt voor de tip, ik zal deze zeker onthouden...

groetjes jo

Comment

Working...
            X