Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dochter in de stad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dochter in de stad 2

[IMG][/IMG]

tweede foto, deze is scherper denk ik!
    bedankt voor de fijne reacties

gr

fabienne

f: 5,6
    sluitertijd: 1/40
    iso:100
    Last edited by FABIENNE; 28 februari 2009, 17:29. Reden: foto kwam er niet op

Re: dochter in de stad 2

Je bent deze foto zo overal een beetje aan 't neerzetten in dit forum merk ik.
    Wellicht ben je er nog niet helemaal vertrouwd mee: da's niet echt de bedoeling hoor. Even 't reglement napluizen .
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

On topic: ik vind het een geslaagde foto hoor: mooi model, mooie pose, scherp,..
      Ik zou er enkel wat meer contrast aan toevoegen!

Groeten

Thomas

Comment

Ook hier ligt de scherpte niet op de ogen, ik krijg de indruk dat de bovenarm en elleboog van de re arm het scherps zijn. De volgende shoot met dit prachtige model/dochter, je scherpstel punt op de ogen richten.

Op 1/40 en 52mm (eigenlijk 78mm ) wordt het behoorlijk moeilijk uit de hand te fotograferen, dan krijg je al snel bewegings onscherpte, probeer altijd zo'n beetje 1 op 1 te nemen sluitertijd= focal length dus 78 mm zou minimaal 1/78 sec of sneller ..indit geval dus 1/80 of 1/100 sec
        Last edited by Wim1960; 2 maart 2009, 01:10. Reden: tweede stukje
        Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
        Canon eos 7D Mijn site

Comment

Heel mooi Uw dochter ,er gaat iets speciaals van uit,zo kan hij recht in een serie,heb al mindere in boekjes gezien hoor proficiat irene;

Comment

Working...
          X