Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Back from London! II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Back from London! II

Ander standpunt van de London Eye... Het was toen wel nog wat lichter dan bij de vorige reeks... Ik kan zelf niet goed beslissen welke van de twee ik de betere vind.. Wat denken jullie?

Greets
    Tina

Re: Back from London! II

Hallo Tina,

Van de eerste vind ik jammer dat je zowel boven als onder een stuk van het Eye mist.

De tweede vind ik de mooiste al zou ik onderaan wel een stukje croppen.

groetjes
    www.photo-rudi.be

Comment

ook hier zie je dezelfde vlekken op je censor.

De kleuren in de tweede foto vind ik wel erg mooi, jammer iid dat we nu net een stukje "oog "missen, de tweede mis ik toch echt de scherpte, heb je hem verkleind met BDsizer, met verkleinen verlies je vaak wat scherpte. ( BDsizer vind je in het software forum, gratis download )
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Heb hem verkleind via Photbucket..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tinavg Bekijk bericht
          Heb hem verkleind via Photbucket..
          En heb je heb daarbij weer verscherpt ?? anders zou ik het nog eens overdoen vanuit het origineel, maar dan met BDSizer, dat kan nog wel eens schelen.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

yep,je ziet de vlekken nog.ze zijn in ieder geval al een stuk beter dan de vorige

Comment

Een D50 moet beter kunnen.
              Ik vraag me af waarom je de witbalans op manueel gezet hebt en bij lichtbron "shade" gekozen hebt?
              Volgens mij zijn de foto's daarom te donker en klopt de witbalans niet.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
              X