Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ander standpunt van de London Eye... Het was toen wel nog wat lichter dan bij de vorige reeks... Ik kan zelf niet goed beslissen welke van de twee ik de betere vind.. Wat denken jullie?
De kleuren in de tweede foto vind ik wel erg mooi, jammer iid dat we nu net een stukje "oog "missen, de tweede mis ik toch echt de scherpte, heb je hem verkleind met BDsizer, met verkleinen verlies je vaak wat scherpte. ( BDsizer vind je in het software forum, gratis download )
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Een D50 moet beter kunnen.
Ik vraag me af waarom je de witbalans op manueel gezet hebt en bij lichtbron "shade" gekozen hebt?
Volgens mij zijn de foto's daarom te donker en klopt de witbalans niet.
Comment