Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur in de sneeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleur in de sneeuw

Ik vond dit wel een geslaagde foto, maar wat denken jullie?

Last edited by Liefje; 15 januari 2009, 21:52. Reden: foto te groot
    Nikon D90, Nikkor 50mm 1.8, Nikkor 18-105mm, Nikkor 105mm micro, Velbon 800R

Re: Kleur in de sneeu

hoi! als je hem wat oplicht komen de planken op de achtergrond wat beter uit... heb het thuis ff geprobeerd, en mocht je het op prijs stellen, kan ik er wel een voorbeeldje van geven.. Groetjess!!

Comment

Dit mag natuurlijk altijd! Kan je met dan ook wel zeggen hoe je dat hebt gedaan zodat ik er ook uit leer?

Comment

Hallo,

Je oog voor foto's vind ik heel creatief hoor!

Persoonlijk zou ik het wiel meer benadrukken, dus boven- en onderaan wat wegsnijden en was spelen met de kleuren en de lijn van het hout horizontaal maken. Heb wat zitten spelen met photoshop...ziehier resultaat...

Groetjes,
        Eki

[MOD] Foto te groot en daarom achter een linkje geplaast.
        Last edited by Ticor; 15 januari 2009, 17:07. Reden: foto te groot

Comment

hoi, ik gebruik zelf photofiltre, en de mogelijkheden zijn veel beperkter dan in photoshop.. Heb de gammacorrectie wat omhoog geschoven (althans, zo heet het hier op photofiltre)

Groetjes, alex!

Comment

Welkom op BD Liefje.

De foto is te groot en daarom heb ik hem achter een linkje geplaatst.
            Dus gelieve volgende keer dat je online bent de foto te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde en max. 400KB groot (250KB aanbevolen) .
            Een goed programma om dit te doen is BD-sizer
            Hoe BD-sizer werkt zie je hier: klik
            Graag de aangepaste foto terugplaatsen ipv het linkje dmv de knop 'aanpassen' in je startbericht.

Kijk er ook even de forumreglementen op na: http://forum.belgiumdigital.com/f87/...-s-194402.html
            Mvg Tim

Comment

En als je dan toch de eerste post moet corrigeren, corrigeer dan ook meteen je titel even. Dan kan ik ook weer rustig slapen vannacht.

Kleur in de sneeuw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                En als je dan toch de eerste post moet corrigeren, corrigeer dan ook meteen je titel even. Dan kan ik ook weer rustig slapen vannacht.

Kleur in de sneeuw
                Wat ben je? Een taalpurist? Zoja, ga dan wat foutjes verbeteren op een forum dat gewijd is aan TAAL. Taalfouten kunnen gebeuren.
                Geef liever wat commentaar op de foto's zodat fotografiebeginners zoals ik er tenminste wat aan hebben.
                Anders zwijg je maar.
                Canon EOS 60D

Comment

hela, niet zo bijten he daar, mss wilt hij alleen maar helpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demontventoux Bekijk bericht
                    Anders zwijg je maar.
                    Dat maak jij niet uit. De enige die daar iets over te zeggen heeft ben ikzelf en eventueel een moderator. Het was trouwens netter geweest als je deze opmerking in je eigen thread geplaatst had.

Comment

Re: Kleur in de sneeuw

Oké, even voor de duidelijkheid:
                      - ik zou liever opmerkingen zien over mijn foto dan geruzie over wie wat zegt en hoe...
                      - wat niet wil zeggen dat ik Leonidas ongelijk geef, maar ik had die fout al direct gezien en wou hem aanpassen. Toen ik echter op 'aanpassen' had geklikt kon ik enkel mijn boodschap veranderen en niet mijn titel Dus Sorry hiervoor, ik was wat snel geweest.

Bedankt voor diegenen die wel opmerkingen gaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Dat maak jij niet uit. De enige die daar iets over te zeggen heeft ben ikzelf en eventueel een moderator. Het was trouwens netter geweest als je deze opmerking in je eigen thread geplaatst had.

Maakt niets uit waar ik dit post, je bericht had exact dezelfde inhoud, als taalkenner ben je wel niet erg orgineel in het gebruik ervan.

-----

Ga mezelf toch nog wat nuttig maken door wat commentaar te posten
                        On-topic:

Knappe foto! Jammer dat de planken van de schuur (of wat het ook is) al wat groen uitgeslagen zijn, maar dan kan jij natuurlijk niets aan doen

Ik had misschien iets meer witte rand weggelaten beneden, zodat het blauwe raam iets centraler kwam te staan.
                        Canon EOS 60D

Comment

Thnx Demontventoux, ik veronderstel dat je bedoeld om wat sneeuw weg te doen? Ga ik idd eens proberen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demontventoux Bekijk bericht
                            als taalkenner ben je wel niet erg orgineel in het gebruik ervan.
                            Dan zou je toch eens beter moeten opletten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liefje Bekijk bericht
                              Thnx Demontventoux, ik veronderstel dat je bedoeld om wat sneeuw weg te doen? Ga ik idd eens proberen!
                              Ja sorry Met witte rand bedoelde ik inderdaad de sneeuw.
                              Canon EOS 60D

Comment

Working...
                              X