Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hoi! als je hem wat oplicht komen de planken op de achtergrond wat beter uit... heb het thuis ff geprobeerd, en mocht je het op prijs stellen, kan ik er wel een voorbeeldje van geven.. Groetjess!!
Persoonlijk zou ik het wiel meer benadrukken, dus boven- en onderaan wat wegsnijden en was spelen met de kleuren en de lijn van het hout horizontaal maken. Heb wat zitten spelen met photoshop...ziehier resultaat...
hoi, ik gebruik zelf photofiltre, en de mogelijkheden zijn veel beperkter dan in photoshop.. Heb de gammacorrectie wat omhoog geschoven (althans, zo heet het hier op photofiltre)
De foto is te groot en daarom heb ik hem achter een linkje geplaatst.
Dus gelieve volgende keer dat je online bent de foto te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde en max. 400KB groot (250KB aanbevolen) .
Een goed programma om dit te doen is BD-sizer
Hoe BD-sizer werkt zie je hier: klik
Graag de aangepaste foto terugplaatsen ipv het linkje dmv de knop 'aanpassen' in je startbericht.
En als je dan toch de eerste post moet corrigeren, corrigeer dan ook meteen je titel even. Dan kan ik ook weer rustig slapen vannacht.
Kleur in de sneeuw
Wat ben je? Een taalpurist? Zoja, ga dan wat foutjes verbeteren op een forum dat gewijd is aan TAAL. Taalfouten kunnen gebeuren.
Geef liever wat commentaar op de foto's zodat fotografiebeginners zoals ik er tenminste wat aan hebben.
Anders zwijg je maar.
Oorspronkelijk geplaatst door demontventouxBekijk bericht
Anders zwijg je maar.
Dat maak jij niet uit. De enige die daar iets over te zeggen heeft ben ikzelf en eventueel een moderator. Het was trouwens netter geweest als je deze opmerking in je eigen thread geplaatst had.
Oké, even voor de duidelijkheid:
- ik zou liever opmerkingen zien over mijn foto dan geruzie over wie wat zegt en hoe...
- wat niet wil zeggen dat ik Leonidas ongelijk geef, maar ik had die fout al direct gezien en wou hem aanpassen. Toen ik echter op 'aanpassen' had geklikt kon ik enkel mijn boodschap veranderen en niet mijn titel Dus Sorry hiervoor, ik was wat snel geweest.
Dat maak jij niet uit. De enige die daar iets over te zeggen heeft ben ikzelf en eventueel een moderator. Het was trouwens netter geweest als je deze opmerking in je eigen thread geplaatst had.
Maakt niets uit waar ik dit post, je bericht had exact dezelfde inhoud, als taalkenner ben je wel niet erg orgineel in het gebruik ervan.
-----
Ga mezelf toch nog wat nuttig maken door wat commentaar te posten
On-topic:
Knappe foto! Jammer dat de planken van de schuur (of wat het ook is) al wat groen uitgeslagen zijn, maar dan kan jij natuurlijk niets aan doen
Ik had misschien iets meer witte rand weggelaten beneden, zodat het blauwe raam iets centraler kwam te staan.
Comment