Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spaanse bloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spaanse bloem

Mijn model Tina De Becker. De foto is zeker speciaal maar wat vinden jullie ervan??
    of

grtz
    We will no longer be oppressed by the fascism of beauty. -MM

Re: duister

Speciaal is't zeker. Ik veronderstel dat het je bedoeling was om de foto echt zo donker te maken? Wel heel veel ruis, tenzij dat ook de bedoeling was. 't Heeft misschien wel iets, maar 'k zou deze foto toch niet aan de muur hangen
    www.elwee.net

Comment

Re: spaanse bloem

Kan je de EXIF-gegevens posten? Gebruikte toestel?

Wat me zo al opvalt is de grote hoeveelheid ruis.

Heb je op automatisch geschoten?

Comment

Mooi, heel mooi. Doet wat Braeckman-achtig aan.
        Kan voor mij zo in showcase modellen, maar of dat door het conservatieve BD publiek gesmaakt zal worden, dat is wat anders.

Comment

Ik vind de foto een tikkeltje te donker, maar wel smaakvol.

Comment

Ik ga akkoord met hierboven, net een beetje te donker. Het kleine witte puntje onder het oog en in de rechterbovenhoek storen me wel wat. Verder goed gedaan

Groeten
            Wat een dag, alles in schoonheid
            Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elwee
              Dezelfde foto als in je andere topic 'Duister'?
              oei, nee. ik wou eerst hier een foto van een bloem opzetten maar die was eigenlijk toch niet zo geschikt, dus heb ik het aangepast... maar de titel wou niet meer veranderen... dus dat klopt eigenlijk niet... (foutje, srry)

Comment

Ik kan hem wel smaken. Maar idd die puntjes onder 't oog, en rechterbovenhoek wegwerken. En mss ook die deuk op de achtergrond.
                Misschien wel jammer dat er geen contrast zit tussen de huid en de muur.
                but i like it!

groeten
                http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Mooi, heel mooi. Doet wat Braeckman-achtig aan.
                  Kan voor mij zo in showcase modellen, maar of dat door het conservatieve BD publiek gesmaakt zal worden, dat is wat anders.
                  Volledig mee eens.
                  mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht
                    Ik kan hem wel smaken. Maar idd die puntjes onder 't oog, en rechterbovenhoek wegwerken. En mss ook die deuk op de achtergrond.
                    Misschien wel jammer dat er geen contrast zit tussen de huid en de muur.
                    but i like it!

groeten
                    de deuk is een deuk in mijn deur, de foto is namelijk bij mij thuis genomen. ff voor de witte deur héé... de deuk had ik niet gezien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quinteneyckmans Bekijk bericht
                      Kan je de EXIF-gegevens posten? Gebruikte toestel?

Wat me zo al opvalt is de grote hoeveelheid ruis.

Heb je op automatisch geschoten?
                      Ik heb de foto getrokken met een ouder fototoestel van mij : Canon , Powershot A630
                      De foto is inderdaad op automatisch getrokken, maar zonder flits. daardoor is hij zo donker... De ruis is gekomen omdat ik de foto een beetje lichter heb gemaakt.... (zelf vind ik de ruis mooi, dus dat heb ik zo gelaten).
                      Srry maar wat zijn EXIF-gegevens?? (ik trek mischien wel mooie foto's maar ik heb van die benamingen helemaal geen verstand...).
                      Grtz

Comment

Working...
                      X