Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Speciaal is't zeker. Ik veronderstel dat het je bedoeling was om de foto echt zo donker te maken? Wel heel veel ruis, tenzij dat ook de bedoeling was. 't Heeft misschien wel iets, maar 'k zou deze foto toch niet aan de muur hangen
Mooi, heel mooi. Doet wat Braeckman-achtig aan.
Kan voor mij zo in showcase modellen, maar of dat door het conservatieve BD publiek gesmaakt zal worden, dat is wat anders.
Ik ga akkoord met hierboven, net een beetje te donker. Het kleine witte puntje onder het oog en in de rechterbovenhoek storen me wel wat. Verder goed gedaan
Groeten
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
oei, nee. ik wou eerst hier een foto van een bloem opzetten maar die was eigenlijk toch niet zo geschikt, dus heb ik het aangepast... maar de titel wou niet meer veranderen... dus dat klopt eigenlijk niet... (foutje, srry)
We will no longer be oppressed by the fascism of beauty. -MM
Ik kan hem wel smaken. Maar idd die puntjes onder 't oog, en rechterbovenhoek wegwerken. En mss ook die deuk op de achtergrond.
Misschien wel jammer dat er geen contrast zit tussen de huid en de muur.
but i like it!
Mooi, heel mooi. Doet wat Braeckman-achtig aan.
Kan voor mij zo in showcase modellen, maar of dat door het conservatieve BD publiek gesmaakt zal worden, dat is wat anders.
Ik kan hem wel smaken. Maar idd die puntjes onder 't oog, en rechterbovenhoek wegwerken. En mss ook die deuk op de achtergrond.
Misschien wel jammer dat er geen contrast zit tussen de huid en de muur.
but i like it!
groeten
de deuk is een deuk in mijn deur, de foto is namelijk bij mij thuis genomen. ff voor de witte deur héé... de deuk had ik niet gezien...
Oorspronkelijk geplaatst door QuinteneyckmansBekijk bericht
Kan je de EXIF-gegevens posten? Gebruikte toestel?
Wat me zo al opvalt is de grote hoeveelheid ruis.
Heb je op automatisch geschoten?
Ik heb de foto getrokken met een ouder fototoestel van mij : Canon , Powershot A630
De foto is inderdaad op automatisch getrokken, maar zonder flits. daardoor is hij zo donker... De ruis is gekomen omdat ik de foto een beetje lichter heb gemaakt.... (zelf vind ik de ruis mooi, dus dat heb ik zo gelaten).
Srry maar wat zijn EXIF-gegevens?? (ik trek mischien wel mooie foto's maar ik heb van die benamingen helemaal geen verstand...).
Grtz
Comment