Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste post: Badminton

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste post: Badminton

Mijn eerste foto-postje, badminton-event in Wijnegem-Shopping Center, net onder een dak-raam, dus licht en schaduw vielen redelijk tegen

Feel free to comment :-)
    J
    Last edited by Jannemans; 17 augustus 2008, 19:51.
    severalwaystodietrying.be

Re: Eerste post: Badminton

Welkom @ BD

Jannemans... je mag ze wat groter posten hoor, 900 pix langste zijde, maakt het makkelijker om te beoordelen, zonder vergrootglas.

Ik vind het standpunt hier enorm interessant. Je onderwerp staat er ook telkens goed op, en die schaduwen bij die tweede... dat maakt de foto m.i. alleen maar beter.
    'k Vind ze goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Welkom @ BD

Jannemans... je mag ze wat groter posten hoor, 900 pix langste zijde, maakt het makkelijker om te beoordelen, zonder vergrootglas.

Ik vind het standpunt hier enorm interessant. Je onderwerp staat er ook telkens goed op, en die schaduwen bij die tweede... dat maakt de foto m.i. alleen maar beter.
      'k Vind ze goed.
      Thanks, heb ze iets groter gezet. De schaduwen maakten het inderdaad wel speciaal
      severalwaystodietrying.be

Comment

Ik blijf ze beide goed vinden hoor, ook nu ze beter zichtbaar zijn.

Comment

ik volg Festina, mooie kleuren en standpunt lekker scherp
          wat ik nog een meerwaarde vind aan #1 is de pluimpjes op de achtergrond het is alsof hij ze niet kan raken, maar dat goesting
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Mooi

Eindelijk nog iemand die zich in de badmintonsport interesseert.

Bij de eerste mis ik eigenlijk wel de shuttle waar die op zou gaan slaan.

De tweede vind ik mooi gedaan zo van boven. Interactie tussen speler en trainer is goed en scherp vastgelegd.

Binnenkort (4-7 september) is er weer de Yonex Belgian International in de Nekker te Mechelen. Europese topspelers (zelfs Duitse olympiers) die het beste tonen.

Als je wilt kun je hier ook goed oefenen

Mvg

Steven
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Working...
            X