Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Geduld is een schone deugd...
Dat er niemand heeft gereageerd in de 74 minuutjes dat je foto hier staat heeft m.i. niet veel met druf te maken hoor!
Je foto is te groot, die mag maximum 900 pixels aan de langste zijde hebben. Beter eventjes aanpassen voor ie verdwijnt.
Compositie zit helemaal snor, alsook de kleuren.
Hetgeen me wat stoort is de zeer sumiere dof, waardoor zelfs de scherpe delen van de slak wat zoek raken in de waas...
Mijn vraag is dan ook of er veel geshopt is aan deze foto. Met een f/6.3 op 55mm lijkt het me niet vanzelfsprekend om dit effect te bekomen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk...
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
welkom op deze site.
nee je slakje is niet stom hoor.
maar weet niet wat je gedaan hebt ik zie nogal wat blokvormming in je foto. heb je de BDziser gebruikt dat is thans de gemakkelijkste manier om je foto's hier mooi te plaatsen.dan is je formaat en scherpte en kb ook oké.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment