Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
TIP 1 ... Lees de forum regels (max 3 foto's)
TIP 2 ... probeer bij 1 onderwerp te blijven als je foto's plaatst.
TIP 3 ... Kritieken kunnen soms extreem hard zijn .. probeer deze vooral in te schatten
Algemene indruk (in een rapke ):
1: bwa ja .. nie mis ... maar niets speciaals voor mij
2: te drukke achtergrond
3: onscherp en rommelig beeld
4: .. Deze is iets om zeker apart te zetten .. Hier kunnen we immers wel een tijdje over palaveren :P
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste. Misschien croppen tot een vierkant zodat de bloem er echt uitspringt. Nu zit er nog wat veel groen rond.
De 2de foto is mooi qua kleur maar de achtergrond lijkt me iets te druk. 55mm is mss wat te weinig hier.
De 4de foto bevat niet echt een object. wat wil je hier vastleggen: de boom of de luct. Als je dit wil doen, kan je er best voor zorgen dat de lucht genoeg variatie bevat: ondergaande zon, zodat de sfeer weergegeven wordt. Nu is de foto nogal vlakjes.
Comment