Ik heb geprobeert een close-up te maken van een slak. De foto's zijn gemaakt met een diafragma van 3.5. Dit om DOF te krijgen. Volgens mij zijn ze wel iets overbelicht. of niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slak
Collapse
X
-
Slak
Ik heb geprobeert een close-up te maken van een slak. De foto's zijn gemaakt met een diafragma van 3.5. Dit om DOF te krijgen. Volgens mij zijn ze wel iets overbelicht. of niet?FujiFilm FinePix S8000fd & Canon Powershot SX200 ISLabels: Geen
-
-
Re: Slak
Overbelicht zijn ze niet, net correct belicht.
DOF is geslaagd. Compo #2 is goed (diagonale lijn), #1 te centraal, beter een landscape crop met slak links (=ruimte in de kijkrichting van slak)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk berichtCompo #1 te centraal, beter een landscape crop met slak links (=ruimte in de kijkrichting van slak)
Bedankt voor het commentaar.FujiFilm FinePix S8000fd & Canon Powershot SX200 IS
Comment
-
Technisch beter en aangenaam om kijkenNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
inderdaad betergroetjes Pascal
Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Comment
-
Comment