Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstelling van mezelf en enkele foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voorstelling van mezelf en enkele foto's

Aloha!

Ik ben een 26-jarige student journalistiek en heb sinds vorig jaar het vak fotografie op school. Oorspronkelijk had ik een 'amateuristische' Sony DCP-H2. Ik had altijd al een lichte fascinatie voor fotografie, en deed m'n best met m'n Sony, maar doordat ik fotografie kreeg op school, heb ik me 2 maanden geleden toch een Canon eos400D aangeschaft. Geef gerust kritiek op de foto's, want ik ben m'n toestel nog volledig aan't ontdekken
    PS: Sorry dat ik geen technische gegevens bijvoeg zoals iso, sluitertijd etc., maar ook dat heb ik nog niet voor de volle 100% onder de knie, en bovendien ben ik een kanjer om zulke dingen niét te onthouden, te vergeten zeg maar
    De foto's zijn ook ietwat bewerkt in PS, uiteraard.

Druppels aan een gevelstelling, van binnenuit bekeken.

Het strand van Oostende.

Oude scheepskraan ter hoogte van Hangar 26 te Antwerpen, met zicht op Linkeroever.

By the way, spaar me niet met jullie bevindingen, vuur de commentaren en tips gerust af!

Groet

Re: Voorstelling van mezelf en enkele foto's

foto's
    1ste:
    2de: iets te veel bewerkt naar mijn keuze
    3de: goed gekozen maar wat was je doel daar.

ps als je iets plaats moet je een beetje een onderwerp hebben (geen 3 onderwerpen doorelkaar )
    Canon D30 & Nikon D70

Comment

De gegevens van je foto's kun je heel simpel bekijken: rechts-klikken op je pictogram/miniatuur > eigenschappen > samenvatting > geavanceerd. Je hoeft dit zelf allemaal niet te onthouden, dat doet je camera wel voor je ;-)
      Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCanon Bekijk bericht