Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste foto!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mijn eerste foto!

Hey allemaal,

ik heb het fototoestel van mijn ma eens geleend, om te zien of er wat potentieel in mij zit.
    Want ik ben altijd al jaloers geweest op de foto's die sommige kunnen maken!
    Ik zit hier nu wel al een tijdje op de site, maar nu word het tijd om er zelf werk van te maken.

Het is wel maar een klein testje, dus niet te veel verwachten :-), het probleem met mij is om een mooie foto te maken van een bepaalde plaats! (ik ga gaan voor dieren, landschap, en een beetje architectuur)
    Dus laat maar horen wat jullie ervan vinden:

Het is men een canon powershot A550 getrokken, op automatische stand!

gr

Re: mijn eerste foto!

Foto onder slechte kwaliteit opgeslagen. Compo is wat te fraai,
    de belichting vind ik iets te donker.
    meer commentaar kan ik jammer genoeg niet geven ben zelf nog niet zolang bezig
    --
    Deschryver Sven
    Panasonic Lumix DMC-FZ8

Comment

Ik had in ieder geval die lamp doen branden en iemand in die lege stoel gepleurt
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

weinig zeggende compo (voor mij), en de rest is reeds gezegd.
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Als je iets eenvoudigs wil brengen, moet je toch proberen iets extra toe te voegen. Bijvoorbeeld dezelfde situatie met een brandende lantaarn, met een spel van licht en schaduwen dus, of een ander standpunt, waarbij je met scherptediepte gaat spelen.
          Deze foto is op zich niet slecht, maar waar gaat mijn aandacht dan naartoe... het éne uitstekende takje van de plant, de verf die rechtsonder van de muur is en ook de regenpijp. Waarom ik daar naar kijk... omdat de blikvangers niet genoeg aandacht trekken.

Comment

Working...
          X