Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bosanemoon
Collapse
X
-
-
Re: bosanemoon
Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad, das jammer, het is nl. een mooie foto, goede scherpte , netjes belicht, een redelijk mooie DOF, klein , maar dat is hier niet erg, jammer dat je het bloempje niet heb kunnen isoleren op de foto, dan was hij nog sterker geweest. Maar al met al een mooi resultaatMotto: Altijd blijven lachenkritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk berichtIk zie dat je nog geen reactie hebt gehad, das jammer, het is nl. een mooie foto, goede scherpte , netjes belicht, een redelijk mooie DOF, klein , maar dat is hier niet erg, jammer dat je het bloempje niet heb kunnen isoleren op de foto, dan was hij nog sterker geweest. Maar al met al een mooi resultaat
kan je misschien eens uitleggen wat 'het bloempje isoleren' betekent?
ik ben nog maar een beginner, dus weet niet echt wat het betekent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thQS Bekijk berichtEn hoe verander je de dieptescherpte? :-) wss nog 'n 'dommere' vraagMvg,
SW
BD1071BE
Comment
-
-
Comment
-
Ik zag deze staan
op de homepage van nikonians/.
Dacht eerst dat het de jouwe was, maar bij nader toezien niet, maar wel zeer gelijkend.
Mooi en dat op f/2.8. Enkel het onderste, rechtse bijna-bloemetje is er teveel aan of had verder van je hoofdonderwerp moeten staan. door bijv. een half stapje naar recht of links te zetten.Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Comment
Comment