bedankt voor de reacties.
-het is niet mijn arm, dus, ik weet niet wat er in het brood is, hebben het ook geprobeerd, maar de vogeltjes wilden niet naar ons komen.
bedankt voor de reacties.
-het is niet mijn arm, dus, ik weet niet wat er in het brood is, hebben het ook geprobeerd, maar de vogeltjes wilden niet naar ons komen.
-hoever zouden jullie croppen?,
-van photoshop ken ik niets
mvg
Gino
Ik zou er zo iets van maken
Maar je kan er alle kanten mee op
(Zeg het maar als de foto weg moet hoor.)
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Misschien nog één tip, voor deze overigens leuke foto. De achtergrond heeft nu twee verschillende kleuren en dat stoort een beetje het geheel. Als je iets door de knieën was gegaan (mijn vrouw is kwaad op mij omdat ze na elke fotoshoot mijn broeken kan uitwassen) had je een egale achtergrond gehad, en was het geheel nog sterker geweest.
Heel mooie opname, De tweede foto die gecropt is vind ik wel beter. Over de achtergrond, ja een egale achtergrond zou alles beter hebben doen uitkomen. Maar ja ik zou ook gauw gereageerd hebben als ik zo iets zag en daarmee vind ik de achtergrond wel goed. Het hoort erbij. Laat er nog maar zien van die.
Mvg. Lucie
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.
Comment