Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stilte voor de zwemles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• stilte voor de zwemles

Wat vinden jullie ervan?
    Bewust een beetje onderbelicht.

Dit is de exif: f/4,5
    1/125sec
    23mm
    200 iso
    "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Re: stilte voor de zwemles

Ik vind het jammer dat het kanon de reflectie wat breekt, ik had geprobeerd om zo'n standpunt te vinden waarbij je de reflectie nog volledig in beeld had, maar dat het kanon van de voorgrond er niet in kwam.

Voor de rest is het een mooi beeld, het mist alleen misschien een beetje die WOW factor.

grappig detail: het roest dat van de neus komt lijken wel snottebellen haha

Comment

Volg joris, dat kanon op de voorgrond is er te veel aan....
      Waarom een beetje onderbelicht ?
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Leuke foto wel, hoe groot was die maquette?
        Melodic Pixels

Comment

Hallo allemaal

Beetje onderbelicht om de rust te benadrukken. Heb hem ook met goede belichting maar geeft dan niet de zelfde sfeer af. Is dan een vrolijk plaatje.

Het is geen maquette maar een waterspuitfiguur. Uit de rode stippen komt water.

Ander standpunt ging bijna niet, ik sta hier achter glas. We hadden kijkuurtje bij de zwemles van mijn zoon maar dat is wel achter glas. Op deze plek heb je de minste last van reflectie in het raam.

groetjes Slimpie
          "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Jammer van dat kanon op de voorgrond , want het heeft wel iets ! Grtjs Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk bericht
              Hallo allemaal

Beetje onderbelicht om de rust te benadrukken. Heb hem ook met goede belichting maar geeft dan niet de zelfde sfeer af. Is dan een vrolijk plaatje.

Het is geen maquette maar een waterspuitfiguur. Uit de rode stippen komt water.

Ander standpunt ging bijna niet, ik sta hier achter glas. We hadden kijkuurtje bij de zwemles van mijn zoon maar dat is wel achter glas. Op deze plek heb je de minste last van reflectie in het raam.

groetjes Slimpie
              Intressant, die foto oogt mij echt als van een miniatuur zwembad, dat waterspuit ding, die shaduwen, vind'm wel goe
              Melodic Pixels

Comment

Ik heb eens geprobeerd om de weerspiegeling onderaan en het blauw weg te clonen zodat alleen de weerspiegeling van het figuur overblijf en dan onderaan een klein stukje zwart weggecropt.
                Dit maakt voor mij de foto veel sterker.
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik vind het helemaal geen slechte foto. Compositie kan me bekoren. Het licht mag zo best zijn (als je hem niet wil afdrukken tenminste). Tja... het object op de voorgrond stoort nu éénmaal de spiegeling, en da's zowat het enige dat ik daaraan jammer vind.

Comment

Working...
                  X