Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gesmplten persoonlijkheid ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gesmplten persoonlijkheid ?

foto genomen tijdens een winterse wandeling. Graag jullie reactie. (blijkbaar hapert mijn keyboard... titel moest "gespleten persoonlijkheid zijn")

Last edited by pdrke; 9 maart 2008, 23:02. Reden: foutje in de titel
    I love my D500

Re: Gesmplten persoonlijkheid ?

Ik vind de compo niet echt gelukkig. Noch de onderkant, noch de bovenkant van de gespleten boom staat erop. Ook de plaats waar de splitsing begint is op de foto niet te zien. Op zich is het wel een aardig idee om doorheen de gespleten boom de blik te leiden naar een andere boom, maar de uitwerking kan volgens mij beter.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Zoals Plato zegt: je hebt daar een prachtige boom staan, enkel de compositie is niet zo mooi, je er zit geen hoogtepunt in de foto, je blijft wat over het beeld dwalen, maar je vind niets

Probeer in het vervolg dus een anders standpunt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
        Zoals Plato zegt: je hebt daar een prachtige boom staan, enkel de compositie is niet zo mooi, je er zit geen hoogtepunt in de foto, je blijft wat over het beeld dwalen, maar je vind niets

Probeer in het vervolg dus een anders standpunt.
        Probleem was dat er op die plaats maar een smal paadje liep en ik dus niet verder achteruit kon, had toen mijn 18-200 lens nog niet en had de 55-200 lens op zitten.
        Maar inderdaad jullie hebben gelijk.
        Bedankt voor de info in elk geval.
        I love my D500

Comment

Working...
        X