Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je gebruikt graag dergelijke sferen in je avondopnames hierdoor haal je verschillende kleuren uit de foto en kom je tot een complementaire voorstelling wat voor mij overkomt als een 'eigen' stijlinterpretatie wat me aanspreekt.
Kleur-bewerkingen zijn natuurlijk keuzes eigen aan de auteur maar hier is het voor mij wat teveel oranje.
Op de gebouwen vind ik het passend maar de bladeren komen mijn nu wat bevreemdend over.
Het plein geeft ook die "rare" kijk: links zitten de schaduwen eerder koel (blauw) en rechts volop in warm (oranje).
Maar zoals gezegd dat zijn eigen keuzes en doet niets af van het feit dat ik het qua indeling, belichting, compositie een goede foto vind.
Mooi gekozen standpunt met die kijk recht op de Kattestraat tussen het Belfort en de "Graaf van Egmont".
Betreffende de kleuren volg ik de meeste voorgangers: misschien een eigen stijl maar wat geforceerd.
Mijn aandacht wordt ook steeds naar die langwerpige schaduw of iets anders rechts van de boom op de grond. Lijkt wel een groot opgerold tapijt maar dat zal het wel niet zijn zeker?
grts,
Raf.
Mijn aandacht wordt ook steeds naar die langwerpige schaduw of iets anders rechts van de boom op de grond. Lijkt wel een groot opgerold tapijt maar dat zal het wel niet zijn zeker?
grts,
Raf.
Geen idee wat je bedoelt Raf - de rand rond de boom bestaat uit opstaande kasseitjes - rechts ervan heb je de slagschaduw van deze boom.
Daarachter is de schaduw van een tweede boom (die aan de linkerkant staat buiten het kader)
Markt en gebouwen worden verlicht door grote spots die hier en daar opgesteld staan.
De rode loper lag niet uit nee
Allen dank voor de comments.
Comment