Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze kijkt wat complex imo omdat er zoveel gaande is maar je ziet wel een duidelijke opbouw/lijn naar je vluchtpunt.
Alleen de lichtdiffractie op de gevel linksboven leid wel wat af.
Deze is ook wel op statief gemaakt hoor - anders lukt dit niet
Om centraal op het ponton te gaan staan moest ik verder gaan dan de loopbrug - wat ik ook efkes bekeken heb - met verlies van toch wel een stuk diepte in mijn foto.
Daarom toen beslist om het op deze manier te doen.
Je moet vlug beslissen - Het echte blauwe uurtje is redelijk kort - plots zie je veel interessante dingen om vast te leggen ... je krijgt dan ineens het gevoel van het kind in de speelgoedwinkel weet je wel ...
Dank voor alle comments
Peter
Comment