grote markt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aalst
Collapse
X
-
-
Re: Aalst
Je gebruikt graag dergelijke sferen in je avondopnames hierdoor haal je verschillende kleuren uit de foto en kom je tot een complementaire voorstelling wat voor mij overkomt als een 'eigen' stijlinterpretatie wat me aanspreekt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Kleur-bewerkingen zijn natuurlijk keuzes eigen aan de auteur maar hier is het voor mij wat teveel oranje.
Op de gebouwen vind ik het passend maar de bladeren komen mijn nu wat bevreemdend over.
Het plein geeft ook die "rare" kijk: links zitten de schaduwen eerder koel (blauw) en rechts volop in warm (oranje).
Maar zoals gezegd dat zijn eigen keuzes en doet niets af van het feit dat ik het qua indeling, belichting, compositie een goede foto vind.
Comment
-
-
-
Mooi gekozen standpunt met die kijk recht op de Kattestraat tussen het Belfort en de "Graaf van Egmont".
Betreffende de kleuren volg ik de meeste voorgangers: misschien een eigen stijl maar wat geforceerd.
Mijn aandacht wordt ook steeds naar die langwerpige schaduw of iets anders rechts van de boom op de grond. Lijkt wel een groot opgerold tapijt maar dat zal het wel niet zijn zeker?
grts,
Raf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtMijn aandacht wordt ook steeds naar die langwerpige schaduw of iets anders rechts van de boom op de grond. Lijkt wel een groot opgerold tapijt maar dat zal het wel niet zijn zeker?
grts,
Raf.
Daarachter is de schaduw van een tweede boom (die aan de linkerkant staat buiten het kader)
Markt en gebouwen worden verlicht door grote spots die hier en daar opgesteld staan.
De rode loper lag niet uit nee
Allen dank voor de comments.mijn website : klik
Comment
Comment