Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suleymaniye Moskee II (pano)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Suleymaniye Moskee II (pano)

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    Het is me duidelijk dat nog niet iedereen van een 'spherical panorama' heeft gehoord.
    Google maar eens op afbeeldingen. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, dus dat spaart mij moeite
    Zelfde soort foto's staan bij 1X.com of 500px ook onder 'architectuur'.
    Jawel , Ik heb je mijn opinie gegeven over deze plaat en deze was in het kader van Architectuur en niet Farchitectuur . (mopje) Maar voor alles is er wel een plaats en zoals ik zei , knap werk, verzorgt maar spijtig van de vervorming (vooral de torens) en als dat nu een mode of een nieuwe stijl is binnen de architectuur fotografie is niet belangrijk. Mocht je alleen al de twee torens wat corrigeren dan was het althans voor mij heel wat beter . Is maar mijn gedacht he, nog een fijne dag
    Last edited by flashsplash; 29 december 2013, 23:40.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Geen probleem met jouw gedacht of smaak. Het is mij al lang duidelijk dat je reacties steeds opbouwend bedoeld zijn.
      Ben al blij dat iemand de moeite doet om zijn mening goed te onderbouwen. Mercikes daarvoor
      En je tips hou ik zeker in mijn achterhoofd.

Comment

Het dramatisch effect van de bogen etc kan ik wel smaken, ook het achterovervallen van de minaretten geen echt probleem voor mij. Wat me dan weer wel stoort in het bekijken van dit beeld is het verschil in licht op de beide minaretten, dat mag meer naar elkaar toe... vind ik hé!

Sent from my iPad using Tapatalk.
        Toon Nikonian
        D700/D7000/glaswerk Nikkor

Comment

Working...
        X