Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pano Valencia
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Pano Valencia
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtPrachtig gebouw, mooi gedaan, maar wel even waterpas zetten.
Ik wou hem even recht zetten maar dan verlies ik de top van de brug en dus laat ik het zomaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtHij staat inderdaad een beetje scheef, was me nog niet opgevallen.
Ik wou hem even recht zetten maar dan verlies ik de top van de brug en dus laat ik het zomaar.
Indien ongewenst haal ik hem weg.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
Hoe doe je dat dan? Via distort of iets gelijkaardigs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtHoe doe je dat dan? Via distort of iets gelijkaardigs?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtKen distort niet. Doe het in PS door het canvas te vergroten en de inhoud te behouden. En dan rechttrekken.
Comment
-
Prachtige pano, heel impossant. Dat geeft weer een andere blik op het geheel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtKnappe Pano , heb je goed gedaan met een mooie lichtinval. Met een ND filter op de camera gewerkt of een verloopje in CS ?
Nadien een heel klein beetje dodge en burn gebruikt.
Comment
-
knap en strakA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Deze kan mij best bekoren
Mvg
FrancisAlle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898
Comment
Comment