Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Suleymaniye Moskee II (pano)
Collapse
X
-
-
Re: Suleymaniye Moskee II (pano)
een mooie maar waarom 17 opnames..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
heel mooie pano,
geeft een goed gevoel van de grote van de moskeeBehance:
https://www.behance.net/mamoela
Comment
-
-
Mooie moskee, maar niet zo mooi vastgelegd voor mij. Vooral door die boogvormen die je verkregen hebt en de naar achter vallende minaretten.
Ik ben er nog niet geweest, maar zou je niet tot een beter resultaat gekomen zijn met een 'gewone' groothoek ?
Waren die boogvormen en het naar achter vallen echter je bedoeling, dan zeg ik niks.
Groetjes
Comment
-
Je kan op verschillende manieren een panoramafoto maken. Ik weet niet wat je bedoelt met een 'gewone' groothoek (deze werd gemaakt op 17mm FF).
Maar ik heb gekozen voor deze manier omdat ik het effect van de 'boogvormen' inderdaad wilde verkrijgen. Zie je wel vaker hoor.
Ook even bedanken voor alle reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtJe kan op verschillende manieren een panoramafoto maken. Ik weet niet wat je bedoelt met een 'gewone' groothoek (deze werd gemaakt op 17mm FF).
Maar ik heb gekozen voor deze manier omdat ik het effect van de 'boogvormen' inderdaad wilde verkrijgen. Zie je wel vaker hoor.
Ook even bedanken voor alle reacties
Groetjes
Comment
-
Eigenlijk wilde ik van deze vierkante binnenplaats een pano maken van iets meer dan 180° zodat ook de galerij achter mij te zien was.
Maar omdat daar te veel mensen prominent in beeld stonden, heb ik dat gedeelte naderhand weg gecropt.
Het uiteindelijke resultaat wat ik toon, zullen zo'n 10 verticale opnames zijn.
Daarom dat ik ook vermeldde: 'en een hoop afval'.
Comment
-
-
heel knap gedaan, op klein formaat ziet het er allemaal goed uit. wel vrij veel vervorming, al proberen te corrigeren?A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtheel knap gedaan, op klein formaat ziet het er allemaal goed uit. wel vrij veel vervorming, al proberen te corrigeren?Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Het is me duidelijk dat nog niet iedereen van een 'spherical panorama' heeft gehoord.
Google maar eens op afbeeldingen. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, dus dat spaart mij moeite
Zelfde soort foto's staan bij 1X.com of 500px ook onder 'architectuur'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtHet is me duidelijk dat nog niet iedereen van een 'spherical panorama' heeft gehoord.
Google maar eens op afbeeldingen. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, dus dat spaart mij moeite
Zelfde soort foto's staan bij 1X.com of 500px ook onder 'architectuur'.
Ik ga het zeker eens opzoeken, maar niet zozeer die boogvormen storen mij maar wel die achteroverhellende minaretten. Maar dat zal wel bij die S. panorama horen zeker ?
Het geeft mij wel een zeer raar gevoel wanneer ik er naar kijk (ik krijg steeds de neiging achterover te gaan leunen).....bij mij toch, maar misschien heb ik wat evenwichtsstoornissen
Groetjes
Comment
Comment