Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Befaamde kranen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Befaamde kranen

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Verdienstelijke poging maar de tweede foto is naar mijn smaak te donker.
    Bovendien staat ie nog steeds niet recht. Kabel en haak moeten namelijk in een perfect verticale lijn hangen.
    Het is raar dat je zegt dat de foto's verschillend van helderheid zijn. Ik heb namelijk niets aan de kleur aangepast naar mijn weten.
    Ik heb ze even naast elkaar gezet, misschien is het vergelijken dan wat makkelijker

Voor de grotere versie, KLIK HIER
    Last edited by Tommeke6; 23 juli 2008, 11:06. Reden: toevoegen van foto
    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

Comment

Topje van de rechtse kraan is nu ook zichtbaar, wat beter is. Maar #2 is wel donkerder dan de originele
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
        Topje van de rechtse kraan is nu ook zichtbaar, wat beter is. Maar #2 is wel donkerder dan de originele
        Nu je het zegt, ik ben een keer de bewerking van die foto kwijt gespeeld en heb dat dan opnieuw gedaan, waarschijnlijk heb ik die toen te donker gemaakt. Ik zal hem tegen morgen een beetje lichter maken.

Groetjes,
        Tom
        Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

Comment

Zoals beloofd de iets lichtere versie van de foto

KLIK HIER voor de grotere versie

Comment

Working...
          X