Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Château de Vêves

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Château de Vêves

    [QUOTE=yowan-kenobi;1397242][QUOTE=Eline;1397221]Kun jij niet lezen ofzo?
    Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
    Een toontje lager aub. Lezen kan ik zeker, zelfs tussen de regels .


    Als :
    - de mening van anderen je niet zoveel kan schelen
    - de zogenaamd "zogenaamd opbouwende kritieken" teveel voor je zijn
    wat verwacht je dan eigenlijk wel qua reactie?

    Dan heb ik mij hier vergist. Maar je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel.
    Mijn voornaamste doel is mijn werk delen met anderen. Dat er ook negatieve reacties op komen dat snap ik al te goed. Maar als mensen zeggen dat ik "beter" dit en dat kan aanpassen, dan vind ik dit een belediging. Voor wie is dit beter? (En dit is dus niet een aanval op alle kritiek, want echte "fouten" die ik over het hoofd heb gezien, word ik graag op gewezen)
    http://www.ijsregen.com

    Comment


    • #47
      Re: Château de Vêves

      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
      Wie ben jij dan om te zeggen dat die anderen er geen andere mening op na mogen houden? Dit is een FORUM, een ruimte voor discussie. Als die anderen graag een foto ANDERS (of beter) zouden zien, dan is dat ons goed recht, toch?
      Mensen, waarom nog verder discussiëren ?

      Wij hebben hier duidelijk te maken met een zeer eigenzinnig iemand die haar eigen ding wil doen (op zich niks mis mee), maar die van mening is dat haar eigen ding het enige echte ware is, zonder ruimte voor veranderingen, discussies, kritiek, suggesties, verbeteringen of wat dan ook.

      En dan te bedenken dat gans deze discussie is gestart met een simplele opmerking over het contrast van de betrokken foto.

      PS
      Tussen haakjes, je website werkt hier ook niet (Mozilla en Windows XP)
      Als freelance fotografe en (web) designer zou je toch tenminste moeten kunnen zorgen dat je eigen website goed werkt.
      Het is maar een tip, maar je zal je nu waarschijnlijk opnieuw zwaar beledigd voelen.

      mvg

      Comment


      • #48
        Re: Château de Vêves

        Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
        Maar als mensen zeggen dat ik "beter" dit en dat kan aanpassen, dan vind ik dit een belediging.
        Dan kan ik je met 110% zekerheid zeggen dat het hier NIEMAND de bedoeling heeft om jou te beledigen. Of het BD-forum dan de juiste plaats is om "je werk te delen met anderen" is iets om goed over na te denken... want dit is nogaltijd een forum.

        Comment


        • #49
          Re: Château de Vêves

          Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht

          PS
          Tussen haakjes, je website werkt hier ook niet (Mozilla en Windows XP)
          Als freelance fotografe en (web) designer zou je toch tenminste moeten kunnen zorgen dat je eigen website goed werkt.
          Het is maar een tip, maar je zal je nu waarschijnlijk opnieuw zwaar beledigd voelen.

          mvg
          Schijnbaar snap je het verschil niet tussen het ontwerpen (design) van een website, en het programmeren. Ik ONTWERP websites.
          En dat ligt dan toch echt aan jou instellingen, want met XP en firefox op mijn pc werkt hij prima. Wat doet het dan precies niet?
          http://www.ijsregen.com

          Comment


          • #50
            Re: Château de Vêves

            alles(je site) werkt hier uitstekend hoor, weet nu ook het persoontje achter de discussie.
            als (ik) een opname bekijk en (ik) vind dat er bepaalde dingen aan zijn, die (ik) anders zou doen, schrijf (ik) dat gewoon neer hoor.
            wil niet zeggen dat het ook zo hoort te zijn, alleen tis mijn gedacht over het getoond beeld.
            wat de lezer er verder mee doet, is uiteraard aan de lezer/inzender van de opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #51
              Re: Château de Vêves

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              alles(je site) werkt hier uitstekend hoor, weet nu ook het persoontje achter de discussie.
              als (ik) een opname bekijk en (ik) vind dat er bepaalde dingen aan zijn, die (ik) anders zou doen, schrijf (ik) dat gewoon neer hoor.
              wil niet zeggen dat het ook zo hoort te zijn, alleen tis mijn gedacht over het getoond beeld.
              wat de lezer er verder mee doet, is uiteraard aan de lezer/inzender van de opname.
              grt,bouk.
              het principe van een vrij forum dus.
              en indien je dit dan toch echt niet wil heb je twee opties: in je post erbij zetten (weet niet of men je dankbaar zal zijn) of niets posten. In elk geval kan je beter een beetje diplomatischer wezen in je reacties dan krijg je dit soort discussies niet.

              en wat ik jammer vind is dat dit soort discussies veel meer reacties uitlokken dan de fototopics waarvoor dit forum gemaakt is (en ja ook ik ben op dit vlak duidelijk niet onschuldig in elk geval was dit mijn laatste reactie hier)

              even terzijde: ik heb best genoten van de foto's op je site

              groeten, robbe
              Last edited by robbe852; 9 mei 2007, 11:29.
              Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
              Wait. Look. Feel.
              Then shoot ! (David Muench)

              Comment


              • #52
                Re: Château de Vêves

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                alles(je site) werkt hier uitstekend hoor, weet nu ook het persoontje achter de discussie.
                als (ik) een opname bekijk en (ik) vind dat er bepaalde dingen aan zijn, die (ik) anders zou doen, schrijf (ik) dat gewoon neer hoor.
                wil niet zeggen dat het ook zo hoort te zijn, alleen tis mijn gedacht over het getoond beeld.
                wat de lezer er verder mee doet, is uiteraard aan de lezer/inzender van de opname.
                grt,bouk.
                Bedankt voor je reactie bouk! Fijn dat het bij jou wel gewoon goed werkt.
                Kijk, als het op die manier gezegt word heb ik er absoluut geen problemen mee. Het is enkel de minachting in sommige reacties die ik niet kan waarderen. Op zo'n toontje van: "je MOET dit veranderen, anders is je foto gewoon lelijk". Snap je?
                http://www.ijsregen.com

                Comment


                • #53
                  Re: Château de Vêves

                  OK, ook voor mij de laatste keer dat ik reageer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                  Het is enkel de minachting in sommige reacties die ik niet kan waarderen. Op zo'n toontje van: "je MOET dit veranderen, anders is je foto gewoon lelijk". Snap je?
                  Ik heb alle reactie nog eens doorgenomen en in geen enkele kan ik enige vorm van minachting ontdekken. In geen enkele post wordt ook vermeld dat je jouw foto MOET aanpassen. De mensen die reageren hebben enkel een aantal suggesties gedaan wat eventueel kan veranderd worden waarmee de foto "eventueel" "misschien" kan "verbeteren".

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                  Schijnbaar snap je het verschil niet tussen het ontwerpen (design) van een website, en het programmeren.
                  Maakt toch niets uit. Als aanbieder van een product, en zeker in deze branche, zal je jouw potentiële klanten moeten overtuigen en enige referenties moeten kunnen voorleggen. En je eigen website is dé referentie want dit is de site die mogelijke klanten als eerste zullen bezoeken en beoordelen.

                  Opniew, dit is niet minachtend bedoeld. Luister nu voor eens in je leven naar deze goeie raad , want geloof mij, ik spreek uit ervaring.

                  mvg
                  Last edited by vandrofr; 9 mei 2007, 11:55.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Château de Vêves

                    [Mod] graag terug on-topic aub. de foto, en niet de fotograaf dient hier besproken te worden.
                    Indien dit topic verder in deze richting blijft ontaarden, ben ik genoodzaakt om mijne grote sleutel boven te halen en hier een slotje op te zetten.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #55
                      Re: Château de Vêves

                      Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht

                      Maakt toch niets uit. Als aanbieder van een product, en zeker in deze branche, zal je jouw potentiële klanten moeten overtuigen en enige referenties moeten kunnen voorleggen. En je eigen website is dé referentie want dit is de site die mogelijke klanten als eerste zullen bezoeken en beoordelen.

                      Opniew, dit is niet minachtend bedoeld. Luister nu voor eens in je leven naar deze goeie raad , want geloof mij, ik spreek uit ervaring.

                      mvg
                      Lees nou toch eens! Zie jij ergens op mijn website staan dat ik websites maak? Nee! Mijn website is enkel en alleen gericht op mijn foto's. Bovendien staat hij amper een week online, en zitten er inderdaad wat schoonheidsfoutjes in, waar aan word gewerkt.

                      zunoel, gooi maar dicht, ik zal er niet verder op ingaan.
                      http://www.ijsregen.com

                      Comment


                      • #56
                        Re: Château de Vêves

                        Toch jammer hoe een discussie over een foto zo kan ontaarden.
                        It's not the size that matters, it's how you use it.
                        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

                        Comment


                        • #57
                          Re: Château de Vêves

                          Gezellig is anders; over smaak valt nou eenmaal niet te twisten. Op de site van Eline kun je zien dat ze echt wel weet hoe je het contrast in ps aanpast. Het is denk ik geen kwestie van niet tegen commentaar maar meer een zaak van dat sommigen hun eigen mening als een "betere" waarheid verkondigen en dan bovendien de neiging krijgen om daar ook nog meteen cursus in te gaan geven.

                          Wat betreft de foto: aardig sfeertje, gelukkig staat de horozon recht
                          Sony en Olympus
                          Fotoseries

                          Comment


                          • #58
                            Re: Château de Vêves

                            Het topic is bij deze gesloten, omdat men off-topic reacties blijft geven.
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment

                            Working...
                            X