Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Château de Vêves

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Château de Vêves

    Ik vind het beeld te 'plat' wegens te weinig contrast (zoals meermaals opgemerkt) maar ook omdat er zo'n blauwzweem over lijkt te hangen (meer bepaald op het kasteel zelf). Maar dat is mijn persoonlijke mening.
    Ik respecteer jou keuze van bewerken.
    Verder deel ik de meningen over dat vlagje rechts en die 'vogels' in de lucht.

    Comment


    • #32
      Re: Château de Vêves

      Oorspronkelijk geplaatst door Emanuel Bekijk bericht
      Meisje, meisje, ik vind het spijtig dat je zo reageert, hoor. Als je zou gaan les volgen aan een academie voor beeldende kunsten (onderdeel fotokunst) dan zal je toch tegen die kritiek moeten kunnen hoor. Ik kan je garanderen dat het er daar soms harder aan toe gaat. De leraar heeft dan ook helemaal niet de bedoeling je werk af te breken (al lijkt dat soms wel zo) maar je bij te brengen hoe je je foto volgens de regels der kunst kan verbeteren. Wanneer zijn we te oud om te leren? De mensen die hier op je foto reageren hebben dan ook de beste bedoelingen en soms hebben ze ook wel gelijk.

      Ook al ben jij overtuigd dat je foto zo het beste is kan het nog altijd zijn dat hij op niveau van kunstfotografie hier en daar nog wat kan verbeterd worden. Aan een academie zul je daar rekening moeten mee houden, anders ga je het daar niet lang volhouden. Zeg nu zelf, de bedoeling van dit forum is om aan de anderen te tonen wat we kunnen en om van de anderen te leren waar we kunnen verbeteren. Laat ons daar dan voor open staan.
      Jongen, jongen. Die kunstopleiding heb ik al lang succesvol afgerond. En de reden waarom ik geen fotografie opleiding erna ben gaan doen, is inderdaad die reden. Op zo'n acedemie proberen ze je helemaal te vormen, terwijl ik er juist voor ben om een eigen stijl aan te houden. Deze heb ik de laatste jaren ontwikkeld, en ik ben er zeer tevreden over. Dus, wie zijn anderen om te zeggen dat mijn foto's béter kunnen? Zoals ik eerder al zei, béter is voor veel mensen hier synoniem aan anders. En dat is dus onzin.
      http://www.ijsregen.com

      Comment


      • #33
        Re: Château de Vêves

        Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
        Ik ging voor een surrealistisch beeld. Een beeld waarbij je twee keer moet kijken of hij nou "echt" is of niet. En volgens mij is dat aardig gelukt.
        Eline, het is je zelfs héééél aardig gelukt! Dikke proficiat
        Groetjes, 4ginie

        Photography is a way of life...

        Comment


        • #34
          Re: Château de Vêves

          Nou, de laatste tijd zijn hier wel geanimeerde discussies op dit forum.
          De entertainmentswaarde stijgt .
          Ik ga hier niks 'slecht' zeggen over deze foto.

          P.S. Ik krijg uw website maar niet bekeken... Hij blijft maar laden, denk dat daar nog wat werk aan de winkel is?
          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment


          • #35
            Re: Château de Vêves

            ik had die boom toch neergehaald hoor

            haha , nee zoals ik reeds zei , vind hem best goe
            www.kemizz.com
            Brand new Blog
            kemizzdotcomonflickr

            Comment


            • #36
              Re: Château de Vêves

              Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
              Nou, de laatste tijd zijn hier wel geanimeerde discussies op dit forum.
              De entertainmentswaarde stijgt .
              Ik ga hier niks 'slecht' zeggen over deze foto.

              P.S. Ik krijg uw website maar niet bekeken... Hij blijft maar laden, denk dat daar nog wat werk aan de winkel is?
              Dan gebruik je ws een mac met safari. Word aan gewerkt. Op pc's werkt ie gelukkig prima.

              Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
              ik had die boom toch neergehaald hoor

              haha , nee zoals ik reeds zei , vind hem best goe
              Thank you!
              Ik stond daar wel met mijn zaagje maar na een uur zagen had ik er toch geen zin meer in.
              http://www.ijsregen.com

              Comment


              • #37
                Re: Château de Vêves

                Denken dat je foto's zonder foutjes kan maken is een illusie, ook al behoor je tot de top
                Een ander ziet immers veel beter die foutjes dan jijzelf ziet (en dit geldt niet alleen voor fotografie)
                Zelf zopas voorgehad met een foto, waar idd een slordige PS-bewerkin opzat, die ikzelf helemaal niet gezien had
                Canikon 40D - D200, D300

                Comment


                • #38
                  Re: Château de Vêves

                  Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                  Denken dat je foto's zonder foutjes kan maken is een illusie, ook al behoor je tot de top
                  Een ander ziet immers veel beter die foutjes dan jijzelf ziet (en dit geldt niet alleen voor fotografie)
                  Zelf zopas voorgehad met een foto, waar idd een slordige PS-bewerkin opzat, die ikzelf helemaal niet gezien had
                  Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik word zelfs graag gewezen op echt slordige dingen, dat heb ik eerder al gezegd. Maar daar gaat het in dit geval niet om.
                  http://www.ijsregen.com

                  Comment


                  • #39
                    Re: Château de Vêves

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                    Dan gebruik je ws een mac met safari. Word aan gewerkt. Op pc's werkt ie gelukkig prima.
                    There was a problem retrieving XML Date: Unknown

                    deze melding krijg ik vaak op je site, dus op pc's werkt hij toch niet vlekkeloos
                    StijnDeGrauwe.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Château de Vêves

                      Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                      There was a problem retrieving XML Date: Unknown

                      deze melding krijg ik vaak op je site, dus op pc's werkt hij toch niet vlekkeloos
                      Dat is vreemd! Hij is getest met internet explorer en firefox, geen problemen. Welke browser gebruik je dan?
                      http://www.ijsregen.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: Château de Vêves

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                        Dus, wie zijn anderen om te zeggen dat mijn foto's béter kunnen?
                        Wie ben jij dan om te zeggen dat die anderen er geen andere mening op na mogen houden? Dit is een FORUM, een ruimte voor discussie. Als die anderen graag een foto ANDERS (of beter) zouden zien, dan is dat ons goed recht, toch?

                        Als je geen reacties wil, dan post je niet op het forum, maar op je site/portfolio, waar enkel éénrichtingsverkeer mogelijk is.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Château de Vêves

                          Internet Explorer onder Windows Vista.
                          StijnDeGrauwe.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Château de Vêves

                            Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                            Wie ben jij dan om te zeggen dat die anderen er geen andere mening op na mogen houden? Dit is een FORUM, een ruimte voor discussie. Als die anderen graag een foto ANDERS (of beter) zouden zien, dan is dat ons goed recht, toch?

                            Als je geen reacties wil, dan post je niet op het forum, maar op je site/portfolio, waar enkel éénrichtingsverkeer mogelijk is.
                            Kun jij niet lezen ofzo? Ik zeg dat ik geen probleem heb met de mening van anderen. Als een foto niet zijn/haar ding is, kan me dat niet zoveel schelen. Maar de zgn "opbouwende" kritiek op dit forum is zeer persoonlijk.

                            En als je op mijn site kijkt kun je zien dat er reacties op mijn foto's mogelijk zijn, dus ook negatieve. (en nee, het is nu niet de bedoeling dat mensen de boel vol gaan spammen)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                            Internet Explorer onder Windows Vista.
                            Dan ligt het dus weer aan de nieuwe windows. I'll look into it.
                            http://www.ijsregen.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: Château de Vêves

                              Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                              Internet Explorer onder Windows Vista.
                              Hier werkt ie onder Vista (Home) gewoon prima. Wat raar zeg! Is het iedere keer op dezelfde plaats op mijn site? En zo ja: Welke?

                              edit: ik pm wel even
                              http://www.ijsregen.com

                              Comment


                              • #45
                                Re: Château de Vêves

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                                Kun jij niet lezen ofzo?
                                Een toontje lager aub. Lezen kan ik zeker, zelfs tussen de regels .

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                                Ik zeg dat ik geen probleem heb met de mening van anderen. Als een foto niet zijn/haar ding is, kan me dat niet zoveel schelen. Maar de zgn "opbouwende" kritiek op dit forum is zeer persoonlijk.
                                Als :
                                - de mening van anderen je niet zoveel kan schelen
                                - de zogenaamd "zogenaamd opbouwende kritieken" teveel voor je zijn
                                wat verwacht je dan eigenlijk wel qua reactie?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
                                En als je op mijn site kijkt kun je zien dat er reacties op mijn foto's mogelijk zijn, dus ook negatieve. (en nee, het is nu niet de bedoeling dat mensen de boel vol gaan spammen)
                                Dan heb ik mij hier vergist. Maar je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel.
                                Last edited by yowan-kenobi; 9 mei 2007, 10:33. Reden: gequote in 't 100 gelopen :)

                                Comment

                                Working...
                                X