Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TBR Oekene

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TBR Oekene


    Panning 1/45" met brandpunt 200mm - Rallye van Oekene


    mijn website : klik

  • #2
    knap. passende uitsnede ook.
    hoort dit niet bij transport?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      toch niet een echte scherpe panning...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Rallye = Autosport - niet ?
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          toch niet een echte scherpe panning...
          ja panning is altijd keuze tss scherpte en dynamiek he - hoe lager de sluiter hoe meer beweging
          je probeert verschillende dingen uit - deze is bij 1/45" (op 200mm) - das al redelijk extreem
          Nu ja - elk zijn idee - als het maar plezant is
          Dank voor de leuke comment
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht

            ja panning is altijd keuze tss scherpte en dynamiek he - hoe lager de sluiter hoe meer beweging
            je probeert verschillende dingen uit - deze is bij 1/45" (op 200mm) - das al redelijk extreem
            Nu ja - elk zijn idee - als het maar plezant is
            Dank voor de leuke comment
            daar ben ik toch niet echt mee akkoord hoor... het ene hoeft echt het andere niet uit te sluiten...neem eens een kijkje op de site van rallyandraces.com waar o.a. beelden gemaakt door mijn zoon opstaan... maar door mijn leeftijd kan ik het zelf niet meer... reactievermogen he...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              ik neem gerust aan dat er mensen zijn die dat beter kunnen hoor - ben maar een all-round amateurke he - geen problemen mee - en dit was mijn eerste keer rallye
              En de site die je noemt - wilde wel kijken maar bitdefender bestempelt die als onveilig - andere keer wellicht
              Groet,
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                ik neem gerust aan dat er mensen zijn die dat beter kunnen hoor - ben maar een all-round amateurke he - geen problemen mee - en dit was mijn eerste keer rallye
                En de site die je noemt - wilde wel kijken maar bitdefender bestempelt die als onveilig - andere keer wellicht
                Groet,
                Peter
                raar... wat spanning betreft is er een helpende vuistregel, nl. de sluitersnelheid gelijk zetten aan ongeveer de snelheid van de wagen en indien nodig verminderen... geef het maar mee hoor ... heb ion het verleden al de Europese EK rally's en WR rally's gedaan....nog veel plezier verder...
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #9
                  Inderdaad niet superscherp maar de beste van de drie voor mij.
                  I put the sexy in dyslexia

                  Comment

                  Working...
                  X