Panning 1/45" met brandpunt 200mm - Rallye van Oekene
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
TBR Oekene
Collapse
X
-
-
-
knap. passende uitsnede ook.
hoort dit niet bij transport?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichttoch niet een echte scherpe panning...
je probeert verschillende dingen uit - deze is bij 1/45" (op 200mm) - das al redelijk extreem
Nu ja - elk zijn idee - als het maar plezant is
Dank voor de leuke commentmijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
ja panning is altijd keuze tss scherpte en dynamiek he - hoe lager de sluiter hoe meer beweging
je probeert verschillende dingen uit - deze is bij 1/45" (op 200mm) - das al redelijk extreem
Nu ja - elk zijn idee - als het maar plezant is
Dank voor de leuke commentnikon coolpix s9100
Comment
-
-
ik neem gerust aan dat er mensen zijn die dat beter kunnen hoor - ben maar een all-round amateurke he - geen problemen mee - en dit was mijn eerste keer rallye
En de site die je noemt - wilde wel kijken maar bitdefender bestempelt die als onveilig - andere keer wellicht
Groet,
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtik neem gerust aan dat er mensen zijn die dat beter kunnen hoor - ben maar een all-round amateurke he - geen problemen mee - en dit was mijn eerste keer rallye
En de site die je noemt - wilde wel kijken maar bitdefender bestempelt die als onveilig - andere keer wellicht
Groet,
Peternikon coolpix s9100
Comment
-
Inderdaad niet superscherp maar de beste van de drie voor mij.
Comment
Comment