Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
toch niet een echte scherpe panning...
ja panning is altijd keuze tss scherpte en dynamiek he - hoe lager de sluiter hoe meer beweging
je probeert verschillende dingen uit - deze is bij 1/45" (op 200mm) - das al redelijk extreem
Nu ja - elk zijn idee - als het maar plezant is
Dank voor de leuke comment
ja panning is altijd keuze tss scherpte en dynamiek he - hoe lager de sluiter hoe meer beweging
je probeert verschillende dingen uit - deze is bij 1/45" (op 200mm) - das al redelijk extreem
Nu ja - elk zijn idee - als het maar plezant is
Dank voor de leuke comment
daar ben ik toch niet echt mee akkoord hoor... het ene hoeft echt het andere niet uit te sluiten...neem eens een kijkje op de site van rallyandraces.com waar o.a. beelden gemaakt door mijn zoon opstaan... maar door mijn leeftijd kan ik het zelf niet meer... reactievermogen he...
ik neem gerust aan dat er mensen zijn die dat beter kunnen hoor - ben maar een all-round amateurke he - geen problemen mee - en dit was mijn eerste keer rallye
En de site die je noemt - wilde wel kijken maar bitdefender bestempelt die als onveilig - andere keer wellicht
Groet,
Peter
ik neem gerust aan dat er mensen zijn die dat beter kunnen hoor - ben maar een all-round amateurke he - geen problemen mee - en dit was mijn eerste keer rallye
En de site die je noemt - wilde wel kijken maar bitdefender bestempelt die als onveilig - andere keer wellicht
Groet,
Peter
raar... wat spanning betreft is er een helpende vuistregel, nl. de sluitersnelheid gelijk zetten aan ongeveer de snelheid van de wagen en indien nodig verminderen... geef het maar mee hoor ... heb ion het verleden al de Europese EK rally's en WR rally's gedaan....nog veel plezier verder...
Comment