Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

World Series by Renault

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: World Series by Renault

De compositie had voor mij iets anders mogen zijn maar desalnietemin een mooie foto. De nabewerking is zeer tof!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor

Het kan ook een vlieger zijn die wil opstijgen.... snapt ge wa ik wil zeggen. Motorsport.. ja.. autosport...neen
      Na! Komt er eens iemand met eindelijk een ander standpunt, krijgt hij zo'n commentaar. Echt niet re-eel, weinig vooruitstrevend. Lekker op het geijkte blijven hangen. Valt me tegen van je Blazor.

De bewerking kan mij ook niet echt bekoren. Maar leuke poging.
      Ik vraag me alleen af of de foto van een rijdende auto is, of deze plaat op de startgrid gemaakt is.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Re: World Series by Renault

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
        Na! Komt er eens iemand met eindelijk een ander standpunt, krijgt hij zo'n commentaar. Echt niet re-eel, weinig vooruitstrevend. Lekker op het geijkte blijven hangen. Valt me tegen van je Blazor.

De bewerking kan mij ook niet echt bekoren. Maar leuke poging.
        Ik vraag me alleen af of de foto van een rijdende auto is, of deze plaat op de startgrid gemaakt is.
        Zo te zien wil je geen vrienden maken Nikonias....
        Foto is volgens mij gemaakt bij het uitrijden van de pits net boven de draad . Maar zoals je het zelf in je de vraag stelt... je kan geen banden zien dus ook niet echt een beweging... verder hoef ik hier niet in te gaan. De kleuren niet wat ik persoonlijk graag zie. Ik raad de de fotograaf eens aan om wat hoger te gaan zoeken aan combes of Bruxerlles . Mooie plaatsen of vanaf de draad te fotograferen.
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

Comment

Kijk Blazor! We zullen het eens worden dat deze foto voor- en tegenstanders heeft. Ook dat er verbeteringspunten zijn. Maar daarvoor komt TS. natuurlijk, net zoals jij en ik, hier foto's presenteren. Zelfs publicatie in showcase vraag je om feedback (is mijn mening).

Wanneer je dan deze compositie vergelijkt met een opstijgende vlieger, ben ik van mening dat dit de compositie onrecht aandoet. Iedere " jan met de korte achternaam" ziet dat het hier om een raceauto gaat en niet om een vlieger. Ik waardeer de opzet enorm, maar zou alleen graag meer snelheid in de foto zien. (buiten de andere kleuren dan).

Daarom mijn directe opmerking aan je. Ook autosportfotografie hoeft van mij niet altijd "herkenbaar" te zijn. Er komen hier soms mooie foto's voorbij. Niks op aan te merken, maar 13 in een dozijn-uit het boekje.
          Dat heeft niets met vrienden maken van doen. Ik kan best nog eens een biertje met je drinken.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Working...
          X