Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

World Series by Renault

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• World Series by Renault

of ?????

Bedankt om te kijken
    Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM

Re: World Series by Renault

Megasterke compo, blitse kleuren, knappe uitsnede ...
    Lichte hdr?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Megasterke compo, blitse kleuren, knappe uitsnede ...
      Lichte hdr?
      Thanks, het betreft hier inderdaad om een HDR-bewerking.
      Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM

Comment

140x bekeken en slechts 1 reactie ??? Jullie mogen jullie mening geven hoor , ik leer er graag uit
        Last edited by Zolex; 6 mei 2011, 05:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk bericht
          140x bekeken en slechts 1 reactie ??? Jullie mogen jullie mening geven hoor , ik leer er graag uit
          persoonlijk vind ik dit niets hebben.
          Ik vind HDR mooier als je problemen hebt om de belichting goed te krijgen en zo krijg je wel mooie beelden
          http://www.pietervh.com/
          http://www.flickr.com/photos/pieter776/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk bericht
            persoonlijk vind ik dit niets hebben.
            Ik vind HDR mooier als je problemen hebt om de belichting goed te krijgen en zo krijg je wel mooie beelden
            Ik heb hier een zeer lichte HDR op uitgevoerd om de details een beetje extra te accentueren. Bedankt voor je mening als één van de weinigen hier te plaatsen

Comment

Ik heb hier een zeer lichte HDR op uitgevoerd om de details een beetje extra te accentueren. Bedankt voor je mening als één van de weinigen hier te plaatsen
              Volgens mij heb je Tone mapping gedaan ipv HDR
              Flickr

Comment

Ik heb de foto door HDR Efex Pro gehaald. Het betreft hier maar 1 foto ipv meerdere en zal dus inderdaad tone mapping zijn. De benamingen ben ik zo nog niet vertrouwd mee
                Bedankt voor je opmerking, alweer iets bijgeleerd
                Last edited by Zolex; 6 mei 2011, 18:10. Reden: typfout

Comment

Goede compo. Het motorblok achter de bestuurder duwt als het ware de bestuurder diagonaal het beeld uit, waardoor er toch een stukje dynamiek ontstaat, ook door de diagonale beeldlijn. HDR had naar mijn inziens subtieler gemogen, waardoor de kleuren meer sprankelen, en de halo rond de auto wat minder wordt.
                  :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

Comment

ik zou het eerder een vrij sterke HDR bewerking noemen. De halo rond het koetswerk bewijst dat al.
                    Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet goed vind, want dat doe ik wel degelijk

Mijn aandacht gaat veel meer naar de wagen zelf, en de HDR bewerking brengt het detail daar zo mooi in naar boven.

De hoge saturatie leidt wel wat af (dat felle rood) dus ik zou hem wat desatureren en die halo proberen wegwerken
                    5DmkIII en wat glas

Comment

jammer dat je niet een iets langere sluiterstijd had. beweging in het asfalt zou wellicht nog mooier zijn geweest.

anders super hoor!

ch.
                      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Ik zie dit als een zeer vreemde foto. Ik had liever iets meer van de wagen gezien.
                        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                        http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                          Ik zie dit als een zeer vreemde foto. Ik had liever iets meer van de wagen gezien.
                          Ik vind eerder dat deze uitsnede de kracht van de wagen extra veel benadrukt, wat ik wel mooi vind. Maar die HDR moet wel minder hard om hem volledig te doen slagen voor mij.
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                            Ik vind eerder dat deze uitsnede de kracht van de wagen extra veel benadrukt, wat ik wel mooi vind. Maar die HDR moet wel minder hard om hem volledig te doen slagen voor mij.
                            Het kan ook een vlieger zijn die wil opstijgen.... snapt ge wa ik wil zeggen. Motorsport.. ja.. autosport...neen
                            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                            http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                              Het kan ook een vlieger zijn die wil opstijgen.... snapt ge wa ik wil zeggen. Motorsport.. ja.. autosport...neen
                              je hebt een punt, maar ik hou me niet meteen aan de definitie van autosport om te bepalen of ik een foto knap vind
                              Last edited by Matthias; 10 mei 2011, 21:58. Reden: onvergeeflijke dt fout
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                              X