Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
World Series by Renault
Collapse
X
-
-
Re: World Series by Renault
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMegasterke compo, blitse kleuren, knappe uitsnede ...
Lichte hdr?Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
140x bekeken en slechts 1 reactie ??? Jullie mogen jullie mening geven hoor , ik leer er graag uitLast edited by Zolex; 6 mei 2011, 05:06.Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk bericht140x bekeken en slechts 1 reactie ??? Jullie mogen jullie mening geven hoor , ik leer er graag uit
Ik vind HDR mooier als je problemen hebt om de belichting goed te krijgen en zo krijg je wel mooie beelden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk berichtpersoonlijk vind ik dit niets hebben.
Ik vind HDR mooier als je problemen hebt om de belichting goed te krijgen en zo krijg je wel mooie beeldenCanon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk berichtIk heb hier een zeer lichte HDR op uitgevoerd om de details een beetje extra te accentueren. Bedankt voor je mening als één van de weinigen hier te plaatsen
Comment
-
Ik heb de foto door HDR Efex Pro gehaald. Het betreft hier maar 1 foto ipv meerdere en zal dus inderdaad tone mapping zijn. De benamingen ben ik zo nog niet vertrouwd mee
Bedankt voor je opmerking, alweer iets bijgeleerdCanon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
Goede compo. Het motorblok achter de bestuurder duwt als het ware de bestuurder diagonaal het beeld uit, waardoor er toch een stukje dynamiek ontstaat, ook door de diagonale beeldlijn. HDR had naar mijn inziens subtieler gemogen, waardoor de kleuren meer sprankelen, en de halo rond de auto wat minder wordt.:30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk berichtIk heb hier een zeer lichte HDR op uitgevoerd om de details een beetje extra te accentueren. Bedankt voor je mening als één van de weinigen hier te plaatsen
Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet goed vind, want dat doe ik wel degelijk
Mijn aandacht gaat veel meer naar de wagen zelf, en de HDR bewerking brengt het detail daar zo mooi in naar boven.
De hoge saturatie leidt wel wat af (dat felle rood) dus ik zou hem wat desatureren en die halo proberen wegwerken5DmkIII en wat glas
Comment
-
jammer dat je niet een iets langere sluiterstijd had. beweging in het asfalt zou wellicht nog mooier zijn geweest.
anders super hoor!
ch.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
Comment
-
-
Ik zie dit als een zeer vreemde foto. Ik had liever iets meer van de wagen gezien.Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk berichtIk zie dit als een zeer vreemde foto. Ik had liever iets meer van de wagen gezien.5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtIk vind eerder dat deze uitsnede de kracht van de wagen extra veel benadrukt, wat ik wel mooi vind. Maar die HDR moet wel minder hard om hem volledig te doen slagen voor mij.snapt ge wa ik wil zeggen. Motorsport.. ja.. autosport...neen
Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk berichtHet kan ook een vlieger zijn die wil opstijgen....snapt ge wa ik wil zeggen. Motorsport.. ja.. autosport...neen
5DmkIII en wat glas
Comment
Comment