Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beloften in Kalmthout
Collapse
X
-
-
Re: Beloften in Kalmthout
Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk berichtdie eerste, wat een dynamiek. Sommige zullen zeggen dat hij niet scherp is. Maar wat mij opvalt is dat zijn gezicht scherper is dan de rest. Knap hoe die beweging in de foto zit. die eerste
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk berichtdie eerste, wat een dynamiek. Sommige zullen zeggen dat hij niet scherp is. Maar wat mij opvalt is dat zijn gezicht scherper is dan de rest. Knap hoe die beweging in de foto zit. die eerste
Voor mij de 2eGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtOp het eerste gezicht vind ik dit ook maar hoe langer je er naar kijkt hoe meer onvolkomenheden in de bewerking je gaat zien. (bijv. de text op de linkerdij)
Voor mij de 2e
Hier ook de tweede
Comment
-
Beide knap, sport in beeld van het hoogste niveauEr zit een sterke emotie in beide beelden, dit maakt het toch beterJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtOp het eerste gezicht vind ik dit ook maar hoe langer je er naar kijkt hoe meer onvolkomenheden in de bewerking je gaat zien. (bijv. de text op de linkerdij)
Voor mij de 2e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk berichtWelke onvolkomendheden ? Benen gaan op en neer. renner gaat naar voor. Handen schudden door onvolkomendheden op de weg. Voeten maken een ronde beweging. Logisch toch dat dit niet lineair is?
De bril is dan weer scherp maar de helm weer niet.
Op het eerste gezicht lijkt het dynamisch maar op een geegven moment wordt het steeds onnatuurlijker. Ik zou het orgineel wel eens willen zien. Ik vermoed dat er is geflitst op het voorste gordijn en dit op de scheenbenen dan goed is te zien.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtIk zou het orgineel wel eens willen zien. Ik vermoed dat er is geflitst op het voorste gordijn en dit op de scheenbenen dan goed is te zien.
Kom aub niet af dat 1/100 te traag is. Ik had dit effect in gedachten toen ik de foto maakte.Last edited by kourni; 20 oktober 2008, 23:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk berichtDe bewerking??? Enkel het contrast is bijgeschoefd.
Dit IS het origineel en idd ik heb geflitst om het beeld te bevriezen, anders krijg je de renner niet scherp met 1/00 als die op 1,5m rond je draait.
Kom aub niet af dat 1/100 te traag is. Ik had dit effect in gedachten toen ik de foto maakte.
Smaken verschillen nu eenmaal
Comment
-
Ik vindt ze super. Hier zie je tenminste dat er beweging inzit. Bevroren beelden maken de sportopnames meestal zo .....koud.
Zeker zijn dit de originele opnames. Dit hoeft echt niet geshopt te worden. Met een langzame sluitertijd en goed flitsen is dit zondermeer te realiseren.
Gelukkig is er verschil van smaak en uiteraard kan het zijn dat iemand het niet zo fraai vindt
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment
-
-
Inderdaad, maar goed dat smaken verschillen! Het zou nogal saai worden.
Het ging me er om dat er gedacht werd dat het resultaat via fotobewerking bekomen was. Ik ben nogal redelijk anti fotobewerking (behalve een beetje kleur- en belichtingsaanpassing), daarmee dat ik wat op mijn tenen was getrapt.
Comment
-
Twee heel mooie actieplaatjes! En de eerste bevalt me het meeste...
Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>
Comment
Comment